Gjest diabetes_nytt_sykehus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei. Jeg er diabetespasient. Jeg har flyttet permanent fra Trondheim til Lillestrøm. Tidligere har jeg hatt oppfølging i Trondheim, og ønsker naturlignok å få oppfølging i lillestrømsområdet. Dette skulle vise seg å være svært vanskelig å få til. 1) Jeg ringer sykehuset i Lillestrøm. Der får jeg beskjed om at legen min må søke om overføring. 2) Jeg ringer derfor St. Olavs Sykehus i Trondheim. Jeg kommer til sentralbordet som setter meg over til polikinisk. 3) Poliklinisk vet ingenting, så de setter meg over til servicecenteret. 4) Servicecenteret ber meg ta kontakt med rett avdeling og foreslår å sette meg over til sentralbordet. 5) Sentralbordet setter meg over til poliklinisk og denne runddansen fortsetter litt til. Ingen vet ingenting? Hvorfor skal det være så vanskelig, og hvorfor kan de ikke fikse dette for meg? Hva skal jeg gjøre videre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Her er mer info. http://www.frittsykehusvalg.no/start/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå