fiksepcen4 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Heisann, Jeg har endelig fått opp pcen min nå. Men jeg har et problem. Når pcen slår seg på. 1. når jeg trykker inn knappen så slår den seg av nesten mde engang, og så trykker jeg ikke på knappen engang, så slår den seg på, og så av igjen akkurat samme. Så slår den seg på( dette kan ta lang tid) 2. Når jeg har fått på pcen så er skjermen blå, jeg ser start og sånt, men det er blått isteden for hvit? hva kan problemet være.? Det haster , takk. Mvh fiksepc4 Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bruker du VGA eller DVI kabel til skjermen? Lenke til kommentar
fiksepcen4 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 vga vet jeg sånn blå greie, og på andre siden er det sånn hvit greie som går inn til skjermkorett. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Typisk grunn til at hele skjermen endrer farge er at en eller flere av fargene ikke blir overført til skjermen. Når det er snakk om VGA kabel pleier grunnen å være så enkel som at kabelen ikke sitter skikkelig i eller at den har blitt skadet sånn at det er brudd i en eller flere ledere. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. En tråd holder lenge! http://www.diskusjon...owtopic=1251775 Kommentarer på moderering tas på PM Kristian Moderator Endret 11. august 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg