johkri Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Heisann. Jeg har nå fått alle deler jeg trenger for å sette sammen pcen jeg for tiden har kjøpt og betalt. Jeg ser/har lest at Corsair H50 har kjølepads, men jeg har også kjøpt høykvalitets kjølepasta fra Noctua(jeg visste egentlig ikke at H50 kom med kjølepads, så jeg trodde det var nødvendig). Det jeg da lurer på er om det vil være fordelaktig å ta av paden og bytte den ut med kjølepastaen. Vil det bli bedre temperaturer? evt. hvilke trinn må til for å gjøre dette? Må jeg vaske overflaten til H50en? kan jeg bare rive paden av? Kjølepasten jeg har kjøpt er forresten Noctua NT-H1. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=460665 Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kjølepads? H50 kommer med forhåndspåført kjølepasta fra Shin-Etsu som skal holde veldig høy kvalitet. Tror ikke du kommer til å merke noe særlig forskjell om du erstatter den med Noctua sin. Lenke til kommentar
johkri Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Kjølepads? H50 kommer med forhåndspåført kjølepasta fra Shin-Etsu som skal holde veldig høy kvalitet. Tror ikke du kommer til å merke noe særlig forskjell om du erstatter den med Noctua sin. Ok. Da vet jeg det Takk, da vet jeg det Jeg får bare prøve meg med den som den er. jeg bare merket at det var en lapp over kontaktflaten, men det er vel for å dekke til kjølepastaen. Lenke til kommentar
johkri Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Når jeg bygger, holder det at jeg kobler det antistatiske armbåndet til en metalldel i kabinettet? Som jording altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå