Gå til innhold

en ting jeg lurer på. Finnes det virkelig en htc med GODT batteri?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo ann på hvordan du bruker telefonen. Så om du faktisk bruker den 1-2 timer per dag så er varer den ikke i 2-3 dager. Om ikke den er moddet med taskkillers og gud vet va annet.

Har selv Legend og batteritiden er faktisk rimelig god. Bruker den som telefon, sjekker e-post, leser avisa noen ganger per dag, hører på litt musikk... varer da 2-3 dager.

Uansett så har jeg kjøpt en bordlader i tillegg til laderen som følger med, slik at den lader seg om natten. Da fungerer den uansett som vekkeklokke. Ser ikke problemet lenger.

Om man trenger mer batteritid, så kan man kjøpe et ekstra batteri, eller så dukker det vel opp et extended battery snart til denne også.

Task killer kan man gjerne bruke i løpet av dagen dersom man har herjet mye med den.

Lenke til kommentar

er det ikke amoled så er så utrolig strømsnille da?

HD2 har svært bra batteritid!

hvor mange dager med moderat bruk?

(spill, litt surfing, vanlig mobilbruk -10mld og 5min ringing)

---

btw er har den også en svært god pengesluker innebygd. Den kalles htc-butikker

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

de fleste htc telefonene har jo faktisk gode batterier, bare at telefonene suger mye strøm og det er ikkenormalt med batterier som varer i 5 dager når man har en stor skjerm med stor oppløsning :)

wildfire har elendig oppløsning OG relativt liten skjerm. Den har mildt sagt elendig batteri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...