Diskutant Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) vel, tittelen sier vel alt, finnes det virkelig en htc-telefon som faktisk har GOD batterilevetid? Edit: (av de nye) Endret 14. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Min gammle HTC touch diamond 2, varer i 5 dager med vanlig bruk. Min HTC Legend var i 2-3 dager. Jeg ser på dette som god batteritid Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 alle andre jeg har spurt har hatt elendig batteri på legend. jeg tviler på 3 dager. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kommer jo ann på hvordan du bruker telefonen. Så om du faktisk bruker den 1-2 timer per dag så er varer den ikke i 2-3 dager. Om ikke den er moddet med taskkillers og gud vet va annet. Lenke til kommentar
Flibustier Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kommer jo ann på hvordan du bruker telefonen. Så om du faktisk bruker den 1-2 timer per dag så er varer den ikke i 2-3 dager. Om ikke den er moddet med taskkillers og gud vet va annet. Har selv Legend og batteritiden er faktisk rimelig god. Bruker den som telefon, sjekker e-post, leser avisa noen ganger per dag, hører på litt musikk... varer da 2-3 dager. Uansett så har jeg kjøpt en bordlader i tillegg til laderen som følger med, slik at den lader seg om natten. Da fungerer den uansett som vekkeklokke. Ser ikke problemet lenger. Om man trenger mer batteritid, så kan man kjøpe et ekstra batteri, eller så dukker det vel opp et extended battery snart til denne også. Task killer kan man gjerne bruke i løpet av dagen dersom man har herjet mye med den. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Min Legend varer i over en uke om jeg ikke bruker den til surfing, spill og slikt. Lenke til kommentar
Marius Aarre Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) HD2 har svært bra batteritid! Endret 10. august 2010 av Marius Aarre Lenke til kommentar
darket Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 desire med slcd vil ha bedre batteritid, amoled trekker for mye powers Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) er det ikke amoled så er så utrolig strømsnille da? HD2 har svært bra batteritid! hvor mange dager med moderat bruk? (spill, litt surfing, vanlig mobilbruk -10mld og 5min ringing) --- btw er har den også en svært god pengesluker innebygd. Den kalles htc-butikker Endret 10. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 de fleste htc telefonene har jo faktisk gode batterier, bare at telefonene suger mye strøm og det er ikkenormalt med batterier som varer i 5 dager når man har en stor skjerm med stor oppløsning Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 de fleste htc telefonene har jo faktisk gode batterier, bare at telefonene suger mye strøm og det er ikkenormalt med batterier som varer i 5 dager når man har en stor skjerm med stor oppløsning wildfire har elendig oppløsning OG relativt liten skjerm. Den har mildt sagt elendig batteri Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 ingen som vet om telefoner med bra batteri? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Legend og Desire har en grei batteri lengde. Hvis du skal ha en telefon med batteritid på noen uker foreslår jeg En Doro PhoneEasy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå