sallexandar Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvilket kamera er det beste mellom Panasonic HDC-TM60, Sony HDR-CX155 og Canon LEGRIA HF M36? Lønner det seg å betale 1000kr mer for å få en Sony HDR-CX305E? Jeg er en helt amatørisk bruker og ville bruke kamera for å filme min bebi som vokser fort, filme hvordan jeg spiller tennis, fine landskap mens vi er på ferie osv. det kan være viktig å ha mulighet å ta opptak senere utover kvelden i svak lys. Hva anbefaller dere? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Canon HF 200, forgjengeren til M-serien fikk mye god kritikk for gode farger og autofokus. Jeg regner med M-serien er bedre og at den fortsatt hevder seg i sin prisklasse. Det er 4 M-modeller og eneste forskjell på de er mengden innebygget minne. M36 ser ut til å være det beste alternativet av de 4 med tanke på tilgjengelighet og pris. https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?pricefind=Canon%20Legria%20HF%20M36 Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvilket kamera er det beste mellom Panasonic HDC-TM60, Sony HDR-CX155 og Canon LEGRIA HF M36? Tester på camcorderinfo indikerer at Panasonic har et lite hakk bedre bilde når det er lite lys. Men Canon er skarpere og har flere manuelle innstillingsmuligheter, samt tilkoblingsmuligheter for mic. Ellers ser Canon'en og Panasonicen egentlig ganske jevngode ut. Sonyen har jeg sett svært lite om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå