fiksepcen4 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei, Jeg tok ut skjermkortet mitt og puttet den i en annen pc for 1 mnd siden, og så skal jeg ha den tilbake til den andre , har hatt den der før. men da jeg setter den inn, og så slår på, så piper det konstant og vil ikke noe vises på skjermen. men da jeg tar ut det, og lar ingen skjermkort stå i så piper det ikke, har ikke andre skjermkort og teste med . Nvidia 9800gt er skjermkortet mitt? hva kan problemet være? Lenke til kommentar
fiksepcen4 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 det er jo ikke noen strømkabel der, lett overalt, men finner ingenting...?? husker ikke om jeg brukte strømkabel forrige gang,.? Lenke til kommentar
fiksepcen4 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 men det er sånn greie på skjermkortet sånn 6 småhull,. finner ikke noe som passer inn der???:X Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. En tråd holder lenge! http://www.diskusjon...owtopic=1251775 Kommentarer på moderering tas på PM Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg