cotorol Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg trenger hjelp! Det er noe som angriper plantene mine. Bladene får hull, og det mange Ser det på flere av staudene mine, og aner ikke hva det er. Kan Noen hjelpe meg? De to nederste av bildene er av stokkrosene mine, de to andre bilder er to forskjellige stauder. Tips taes imot med stooor takk! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kan du se noen små lysegrønne insekter, bladlus? Evt. eggene de legger? Hvis det er bladlus som har vært her og spist, vil det være en bra ting om det kommer marihøner i hagen din, de spiser bladlus. Å spraye plantene med skummamelk eller grønnsåpevann kan også hjelpe. Lenke til kommentar
cotorol Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har ikke sett noen små dyr. Det er et som er litt rart. Hadde lus på rosene, og sprayet de med grønnsåpevann, og tok da for sikkerhetskyld staudene og, men det hjalp ikke noe Så det må være noe annet tror jeg... Men takk for svar :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå