Carlgutt Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Kanskje bestemor har litt demens og trodde du var bestefaren din og at ho var ung igjen;) Vel, med all respekt for henne så begynner hun nok dessverre å bli litt senil og går tilbake litt i barndommen sin og andre perioder i livet sitt og sånt i blandt. Tør ikke forestille meg hva som gikk gjennom hode hennes i det hun spiste chipsen min.. Edit: det er sent, sorry. Endret 11. august 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tør ikke forestille meg hva som gikk gjennom hodene hennes i det hun spiste chipsen min.. Er det noe du vil legge til? 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Creepy. That's all judge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ha-ha-ha! The fuck?! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hva i helv ... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hun hørtes ut som en sprek sjel. Har hun et navn? Vet du om hun svelger? 1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hun hørtes ut som en sprek sjel. Har hun et navn? Vet du om hun svelger? Hvis du tenner på bestemødre som svelger så er du en sjuk jævel Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hun hørtes ut som en sprek sjel. Har hun et navn? Vet du om hun svelger? Hvis du tenner på bestemødre som svelger så er du en sjuk jævel Hvem gjør ikke det? er jeg spesiell? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Altså, når jeg allerede har chips i huset liksom. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg skal fortelle deg hva bestefaren min gjorde da jeg var 4 år. En kveld sto jeg på badet og pusset tennene mine. Han kom inn og begynte å pusse sine tenner. Men så tok han dem ut av kjeften og begynte å pusse dem. For en 4 år gammel gutt er det ganske så skremmende. Jeg slet med det i mange år før jeg skjønte at han bruker gebiss. Mormora di har i hvert fall tenner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå