Populært innlegg Carlgutt Skrevet 10. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ligger på sofan på hytta og ser på tv og spiser sånn skurer og runninger chips, dere vet den dere first price chipsen. Akkurat i det jeg tar opp en sånn avlang skrue for å spise den kommer mormor helt opp i ansiktet mitt og spør..."Kan jeg få en chips av deg?" jeg blir helt paff og svarer "............ja" Jeg holder skurechipsen min i hånda og tenker bare "wtf hun kan ikke mene denne??" Men før jeg vet orde av det begynner hun å bøye seg mot den, jeg flytter fingrene min helt til kanten av chipsen mens hun sakte biter rundt den, jeg kjenner fingertuppene mine skjelver av redsel. Jeg slipper chipsen så fort hun har den helt i munnen. Da bøyer hun seg ennå litt nærmere mot meg og spør "får jeg hele, hehe?" jeg bare ".........ja". Så gikk hun endelig og jeg satt igjen forvirret og redd. 30 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ligger på sofan på hytta og ser på tv og spiser sånn skurer og runninger chips, dere vet den dere first price chipsen. Akkurat i det jeg tar opp en sånn avlang skrue for å spise den kommer mormor helt opp i ansiktet mitt og spør..."Kan jeg få en chips av deg?" jeg blir helt paff og svarer "............ja" Jeg holder skurechipsen min i hånda og tenker bare "wtf hun kan ikke mene denne??" Men før jeg vet orde av det begynner hun å bøye seg mot den, jeg flytter fingrene min helt til kanten av chipsen mens hun sakte biter rundt den, jeg kjenner fingertuppene mine skjelver av redsel. Jeg slipper chipsen så fort hun har den helt i munnen. Da bøyer hun seg ennå litt nærmere mot meg og spør "får jeg hele, hehe?" jeg bare ".........ja". Så gikk hun endelig og jeg satt igjen forvirret og redd. Tror du må kutte ned på medisin-doseringen din.... 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Haha, det er nå mye rart man deler på forum og da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Haha, holdt på å få latterkrampe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 HAHAHAHA. Hva faen! :lol: Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Haha, bra mann. Satt litt men gikk over til Lenke til kommentar
Kosepute Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kanskje bestemor har litt demens og trodde du var bestefaren din og at ho var ung igjen;) Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Teknisk sett stjal hun vel ikke chips, siden du sa "............ja". Hvis du ikke ville gi henne en stakkars chips, så måtte du jo svare "............nei" eller eventuelt kutte ut alle punktumene og svare skikkelig når bestemor spør deg om noe. 3 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg kjenner det brer seg en rar følelse langt ned i magen min. Det er ikke en ond følelse, men likevel litt rart. Den beveger seg oppover langs spiserøret, ja den toucher muligens lungene mine litt. Det er en liten latter hihi 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tror du må kutte ned på medisin-doseringen din.... Høres heller ut som mormoren burde kutte ned på medisindoseringen. 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hahaha, hadde bare løpt jeg. så skummelt :O Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nana nice, Kunne bli en Night Horror film detta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå