Rayex Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har nå for første gang satt sammen min egen PC fra scratch. Har gjort endel research, og lest guider etc, så følte meg forholdsvis komfortabel med å få dette til å gå greit. Så, nå er hele greia satt sammen, men når jeg starter opp maskinen får jeg meldingen "No Video Input" på skjermen. Har prøvd flere skjermer, som funker på min gamle PC, men får samme melding der. Har lest litt rundt på nettet, her og der, men har ikke funnet noe som kan hjelpe meg. Maskina: Hovedkort: Gigabyte GA-770T-USB3 Prosessor: AMD PHENOM II X4 955 Minne: Corsair Dominator - 4 GB : 2 x 2 GB Noe mer dere trenger å vite? Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du har vell et skjermkort også? -- Bjørnar Rait.no Lenke til kommentar
wiggacard Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du har vell et skjermkort også? -- Bjørnar Rait.no HEHEHHEHEHEHEHEHE . Håper det! Pass på at skjermkortet sitter ordentlig i, prøv å dytt på det og sjekk til at det er ordentlig nede i sporet sitt. hvis det er et skjermkort som trenger strøm pass på at ledningen er koblet i. Hvis du har flere skjermkort-plasser, prøv en av de andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå