Paradoxo Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei jeg har hatt problemer med mitt ati kort i dag og når jeg starter opp så blir det ikke skjerm.. alt står i og den får nok strøm. MEN, det er 1 rødt lys som blinker 4 ganger med 2 sekunder i mellom hvert 4 blink. ----___----___----___---- over og over igjen Ingenting reagerer.. Er kortet dødt? Har en video av det også Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Går viftene? Envt prøvd det i en annen maskin? Byttet nylig skjermkort? Enabled det i BIOS? Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 viftene går har ikke flere maskiner som støtter PCI express. bare en maskin med PCI bare.. Den er nok enabled i Bios ja.. ser jo ikke skjermen så. Det er 1 år gammelt.. har ikke hatt noe problemer med det siden nå.. Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 det er også Over temp protection som blinker D1601 Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Da er den defekt da? det er også Over temp protection som blinker D1601 Over temp= For varmt!! Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 åssen kan det være for varmt når den har stått stille 1 døgn? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 åssen kan det være for varmt når den har stått stille 1 døgn? Kan være en feil på viften/kjølepasta(er det det på skjermkort? må det jo være?) Eller kanskje simpelt en hardwarefeil. Noen andre synspunkter noen? Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Kan sikkert hende det er kjølepastaen.. men jeg har nå bestilt nytt skjermkort så saken er løst : ) Takk allikevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå