Gå til innhold

Spm om bruk av GeForce GT 220 som physx i crossfire oppsett

spracket

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en stund tenkt på muligheten for å bruke et Geforce GT220 som jeg har liggende som PhysX kort. Har nå 2x hd5770 i CrossfireX konfig. Er dette mulig og hvordan skal jeg gå fram for å få det til å fungere?

Har sett andre steder at det blir sagt at man må bruke en kabel fra Geforce kortet til skjermen for at driverene til Nvidia skal fungere? Og kan man bruke vanlige drivere eller må man ha modifiserte?

Er helt grønn på dette området og vil gjerne få det til å fungere og synes det er vanskelig å finne noe godt svar på dette rundt omkring på nettet.

Min maskinvare er som følger:

Asus Crosshair IV Formula

Phenom II X6 1090T @3,8 Ghz

8 GB Corsair Dominator GT DDR3 @ 1600 Mhz

2x XFX Radeon HD 5770 XXX Edition

Gainward GeForce GT220

Windows 7 Ultimate 64-bit

På forhånd takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men det byr på problemer for meg. Vil gjerne kjøre crossfirex med x16+x16 på pci-e portene og da må hd 5770 kotene stå i første og tredje spor. Dermed har jeg bare spor nr 2 ledig og det er da bare plass til ett kort som opptar 1 plass ikke 2.Finnes det ett kraftig nok kort til physx som bare tar en plass da?

Men vet noen om det er forskjell på 2*x8 kontra 2*x16? viss ikke så kan jeg ta og handle inn ett mer kraftig skjermkort til bruk som physx kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...