Gå til innhold

Problemer med trådløst internett på Macbook Pro's Airport

Anbefalte innlegg

Heisann,

For en uke siden fikk jeg min helt nye Macbook Pro 15" 2.66 Intel i7. Da jeg bodde hjemme var jeg lite på det trådløse nettet, og hadde likevell ingen problemer med det. Nå har jeg flyttet til en hybelleilighet hvor jeg bruker nettet til husverten som bor ovenfor. Og jeg har store problemer med nettet. Når jeg sitter på Chrome eller Safari er det som at nettet detter ut. Men, i Airport viser det full tilkobling. Også, uTorrents laster fortsatt ned mens internet browserne står og ladder i all evighet. Jeg prøvde å slå av og på Airport, noe som hjelper til å få lastet ferdig sidene, helt til at nettsider bare står og ladder og hvor jeg må slå Airport av og på igjen. Jeg har følgt et par råd, men ingenting hjelper. Jeg kan heller ikke finne noe annen tråd om dette problemet på google.

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg har prøvd alt jeg kan tenke på; restarte maskinen, søke etter oppdateringer osv. osv. men ingenting hjelper. Jeg har også prøvd på en annen datamaskin som kan surfe på nettet mens hos meg kommer det ingenting opp. Veldig trist å bruke 18.000 på en datamaskin som ikke funker optimalt når det kommer til nettverket.

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...