Gjest Trenger Hjelp Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei, jeg ble ikke med til Vildbjerg Cup, fordi jeg ikke hadde lyst til å bli med. Hva bør jeg si til kameratene mine når jeg kommer på trening? Er helt sikker på at jeg kommer til å få det spørsmålet. Det blir litt flaut å si at jeg ikke ville bli med, jeg var jo nesten eneste førstelagsspilleren som ikke ble med. Hva bør jeg si? Treningen er idag, så trenger kjapt svar. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvorfor hadde du ikke lyst til å være med? Lenke til kommentar
Gjest Trenger Hjelp Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ville ikke siden jeg ikke liker å reise langt, pakke og alt det der. Da ble jeg heller hjemme et par dager. Hadde også nettopp kommet tilbake fra ferien min, og hadde ikke lyst å reise igjen. Lenke til kommentar
Gjest Trenger Hjelp Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noen som vet hva jeg kan si? Ville vært veldig takknemlig. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Si dette; "Jeg ville ikke siden jeg ikke liker å reise langt, pakke og alt det der. Da ble jeg heller hjemme et par dager. Hadde også nettopp kommet tilbake fra ferien min, og hadde ikke lyst å reise igjen." Har du ikke lyst så har du ikke lyst. Endret 10. august 2010 av Darkbuster Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Obvius troll is obvius? Lik tråd. 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Si dette: Jeg ville ikke siden jeg ikke liker å reise langt, pakke og alt det der. Da ble jeg heller hjemme et par dager. Hadde også nettopp kommet tilbake fra ferien min, og hadde ikke lyst å reise igjen. EDIT: Ups, too late. Endret 10. august 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå