xain Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 heij, jeg lurer på når android 2.1 kommer? jeg har kjøpt meg xperia x10i og batteri'en varer ikke 24 timer. den holder maks 12 timer uten å ring eller bruk Internet. vis jeg ringer eller bruker Internet da varer det 6-7 timer. noen som kan hjelpe? takk for hjelp Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Utrullinga av 2.1(Eclair) starter nok i slutten av september/oktober tipper jeg. Har du oppdatert telefonen siden du kjøpte den? Kom en fiks fra SE en gang som skulle forbedre batteriet. Lenke til kommentar
xain Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Utrullinga av 2.1(Eclair) starter nok i slutten av september/oktober tipper jeg. Har du oppdatert telefonen siden du kjøpte den? Kom en fiks fra SE en gang som skulle forbedre batteriet. ja har faktisk oppdatert 2-3 gang, men batteri'en er like dårlig Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Da harru ikke funni den riktige oppdateringen? Finnes flere som har klart å kvitt problemet.. Burde kanskje spørre dem ? Lenke til kommentar
xain Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Da harru ikke funni den riktige oppdateringen? Finnes flere som har klart å kvitt problemet.. Burde kanskje spørre dem ? riktige oppdateringen? jeg har jo lasta ned service update fra netcom nettside, men trur ikke jeg har gjort nå feil nei. burde kanskje spørre dem? spør hvem da liksom? Lenke til kommentar
Gadgeteer Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Enkelte program hindrer telefonen i å gå i hvilemodus. Dette tar veldig på batteriet. Enkelte kart eller navigeringsprogram må også avsluttes før GPSen skrus av. Det holder ikke å skru av skjermen med av/på-knappen. Noen av de programmene som jeg har hatt dårlig erfaring med mht. batteribruk, er faktisk batterimonitorene. Nå er de kasta ut, sammen med noen andre unødvendigheter, og 2 døgn er uproblematisk ved moderat bruk mens 4 døgn mellom hver lading går fint ved mer sporadisk bruk av BT, WiFi og automatiske oppdateringer. Jeg er ikke sikker, men det ser også ut til at strømforbruket øker mye når WiFi er skrudd på, men at det ikke er trådløst nett tilgjengelig - i det minste om telefonen er satt opp til å koble seg til tilgjengelige nett automatisk. Det samme gjelder 3G-nett når dekningen er dårlig. Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sliter med batteriet selv jeg. Mitt holder knapt en dag, og jeg slår av data(3g) når jeg ikke er på nett. Men har blitt vant til det. Får håpe det kommer en ny batteriteknologi snart så batteriet holder noe lenger iallefall Lenke til kommentar
xain Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 jeg bruker nesten ikke wifi. eneste jeg gjør er å send melding eller ring eller last ned nye programvara. og jeg bruker ikke 3g, og batteri'en holder ikke 2 døgn. den holder maks 12 timer. vet ikke hva som er problemet :-S Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Last ned den nyeste opppdateringen så får du dobbelt så bra batteri (det fikk jeg) Innstillinger - om telefonen - programvareoppdatering - oppdater nå koble til wifi først, den tar stor plass. 2.1 kommer i oktober Dersom du har problemer med å koble til eduroam på x10: 1. Last ned "X10 root.apk" 2. Last ned Wifi Helper (merk av for peap når du setter opp nettet, restart wifi) Lenke til kommentar
xain Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Last ned den nyeste opppdateringen så får du dobbelt så bra batteri (det fikk jeg) Innstillinger - om telefonen - programvareoppdatering - oppdater nå koble til wifi først, den tar stor plass. 2.1 kommer i oktober Dersom du har problemer med å koble til eduroam på x10: 1. Last ned "X10 root.apk" 2. Last ned Wifi Helper (merk av for peap når du setter opp nettet, restart wifi) takk. skal last ned den nyeste oppdatering nå btw, gleder meg til 2.1 kommer Lenke til kommentar
hallvardr Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Noen som vet hvordan en får installert program fra pcen? dvs ikke fra nett på telefonen Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen som vet hvordan en får installert program fra pcen? dvs ikke fra nett på telefonen Legg inn f.eks Astro File Manager, legg apps over på minnekortet, finn installasjonsfilen og trykk på den. Voilà. Lenke til kommentar
xain Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 jeg har installert den nyeste versjon på android nå, men lyset funker forsatt ikke. bør den ikke funke nå da? hvorfor funker det på xperia mini å ikke xperia x10i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå