Diskutant Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 At i Norge går alle rundt med 'kostymet' rybak hadde på seg under finalen, og alle går rundt og spiller hardingfele Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 * Det er vanlig å se isbjørn i gatene. Min broren som bor i Oslo fikk en kollega (som er innvandrer) til å tro at det går isbjørn i Ålesunds gater. :!: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg snakka med en amerikaner som trodde at Norge var et lutfattig land. Han forventet seg (nestensagt) slumområder, så målet med turen var å drive med velferd. Han fikk litt sjokk da han fant ut at Norge såvisst ikke var et så lutfattig land avlikevel. Jeg aner ikke hvor han fikk ideen om at Norge skulle være et så fattig land ifra. Han visste heller ikke at det har vært vikinger i Norge. Vikinger var kun engelskmenn. Videre var han også usikker på hvor kaldt det var i Norge om sommeren, for han hadde hørt noe snakk om en såkalt "grønn vinter". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå