billythekid Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har Raedon9700pro når jeg kjører bildet over på Tvn ser det ut til å fungere helt fint ser alt av skjermbilder osv... men med en gang jeg starter en film vises ikke vilmen bildet inne i feks Mediaplayeren er helt svart....veldig rart siden jeg sitter å ser på samme bildet på Pcn samtidig å der vises filmen....kanskje litt dårlig skrever håper dere forstår takk for svar.. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har Raedon9700pro når jeg kjører bildet over på Tvn ser det ut til å fungere helt fint ser alt av skjermbilder osv... men med en gang jeg starter en film vises ikke vilmen bildet inne i feks Mediaplayeren er helt svart....veldig rart siden jeg sitter å ser på samme bildet på Pcn samtidig å der vises filmen....kanskje litt dårlig skrever håper dere forstår takk for svar.. I display properties så har du innstillinger for opp til 4 enheter. Ta for deg den til monitor og den til TV. Du ser oppløsningen på monitor, og under der er det 2 knapper. En knapp med sirkel og en knapp med 2 firkanter. Samme er det for TV. Prøv å sette begge på den med sirkel. Eller Monitor på den med 2 firkanter og TV på sirkel. Håper du forstod det Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har Raedon9700pro når jeg kjører bildet over på Tvn ser det ut til å fungere helt fint ser alt av skjermbilder osv... men med en gang jeg starter en film vises ikke vilmen bildet inne i feks Mediaplayeren er helt svart....veldig rart siden jeg sitter å ser på samme bildet på Pcn samtidig å der vises filmen....kanskje litt dårlig skrever håper dere forstår takk for svar.. I display properties så har du innstillinger for opp til 4 enheter. Ta for deg den til monitor og den til TV. Du ser oppløsningen på monitor, og under der er det 2 knapper. En knapp med sirkel og en knapp med 2 firkanter. Samme er det for TV. Prøv å sette begge på den med sirkel. Eller Monitor på den med 2 firkanter og TV på sirkel. Håper du forstod det det funka det vet du takker å bokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå