Christoffero89 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) har hyosung sf 50 scooter hva kan gjøres? har den slange i dekket eller ikke? dekket lekker sakte så fyller hver 2-3 dag luft Endret 10. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
hdata Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kjør innom en dekkforhandler, feks. vianor, dekkmann etc.. De kan ta av dekket, og sjekke det. Tipper ventilen din er slitt, eller at du har fått et lite hull i dekket. Bør ikke koste mange kronene, lokal forhandler her jeg bor tok 200 for å tette et hull jeg hadde i bildekket mitt for ca 2år siden.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 tak for svar, hørte med en motorsykkelforhandler og de sa: Vansklig og si på denne må vi ha av potte og en ny ventil eller slange må skiftes ,ca kr 1200- Mvh Sigmund. Dekk ca kr 500-650 hørtes dyrt ut hos de så håper jeg finner noe billigere. skal høre med mekonomen her i bygda Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Den har nok slange i dekket. Du kan prøve å smøre litt fett på ventilen, og se om det hjelper. Ellers må du vel kanskje ta av slangen og se om det er hull på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå