Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XVI

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, helt sykt å måtte miste connection der. Følte jeg skapte mye i alle kampene (unntatt den kampen der du tok 2 - 0 ledelse tidlig og jeg spilte 3-4-1-2-høyt press-ultra offensivt) og kunne fått til bedre, men det skal sies at du forbedret deg mye i kamp nummer to. Jeg trenger fortsatt å jobbe med avslutninger og forsvare kontringer. Etablert forsvar og sjanseskaping har jeg dog blitt utrolig mye bedre på. Baros er en villmann.

Lenke til kommentar

Haha, helt sykt å måtte miste connection der. Følte jeg skapte mye i alle kampene (unntatt den kampen der du tok 2 - 0 ledelse tidlig og jeg spilte 3-4-1-2-høyt press-ultra offensivt) og kunne fått til bedre, men det skal sies at du forbedret deg mye i kamp nummer to. Jeg trenger fortsatt å jobbe med avslutninger og forsvare kontringer. Etablert forsvar og sjanseskaping har jeg dog blitt utrolig mye bedre på. Baros er en villmann.

Jeg var helt dau i spillet mitt den første kampen. Fikk ikke til noe som helst, med unntak av et par 100%-sjanser alene igjennom. Kom bedre med i de to andre kampene. Da var vi egentlig fullt på høyde, med flere sjanser til begge lag.

Atletico ble brukt av to stykk forrige cup, så jeg regner med det er greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...