steen_jadd Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Haha, det blir morsomt hvis jeg og Espen møtes i finalen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Gleder meg til dere får spilt finalen. Det er nesten synd man ikke kan "spectate" kamper som på MW2. Det hadde vært gøy å fått sett finalen. Lykke til, til begge. Forresten Steen. Du har ikke fjernet meg fra vennelisten din på PSN nå. Beholder du faktisk folk der nå eller har jeg bare vært heldig som ikke har blitt kastet ut av VIP-listen enda? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Gleder meg til dere får spilt finalen. Det er nesten synd man ikke kan "spectate" kamper som på MW2. Det hadde vært gøy å fått sett finalen. Lykke til, til begge. Mail til EA Games ASAP! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Gleder meg til dere får spilt finalen. Det er nesten synd man ikke kan "spectate" kamper som på MW2. Det hadde vært gøy å fått sett finalen. Lykke til, til begge. Forresten Steen. Du har ikke fjernet meg fra vennelisten din på PSN nå. Beholder du faktisk folk der nå eller har jeg bare vært heldig som ikke har blitt kastet ut av VIP-listen enda? Du er nok fjernet for lenge siden Endret 8. september 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Når kan du spille? Har ikke tid før fredag kveld tidligst. Kan stort sett hele dagen på lørdag. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Kan spille frem til halv fem hvis det passer. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Jeg er klar nå. Flott, jeg slår på nå. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Tapte 5-1 mot Aunmar. Følte kampen var mye jevnere enn resultatet tilsier, men du skal ha skryt for effektiviteten. Skuddstatistikken vant du nemlig 8-7 Takk for kampen og gratulerer som vinner Ettersom det er så få uker igjen til FIFA 11 vil jeg ikke starte opp en ny turnering for FIFA 10. Jeg vil starte påmelding til en cup i FIFA 11 om ikke lenge. Endret 10. september 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Var jevnt, men jeg satt sjansene mine. Takk for kampen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Lurer på hvor mange semifinaler jeg har vært i på rad .. ? Begynner å bli en del!!! Gratulerer Aunmar Endret 10. september 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Er startet opp ny cup. Den vil bli spilt på FIFA 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå