Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XVI

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg beklager lite aktivitet de siste dagene. Det skyldes problemer med PCen som jeg nylig har klart å fikse. Jeg ser det har blitt spilt flere kamper helt på tampen. Dessverre er ikke alle kampene spilt i verken gruppe B eller C. Det er snakk om kamper av betydning for hvem som skal gå videre, og jeg blir derfor nødt til å ta noen vanskelige avgjørelser.

Jeg har tatt mine beslutninger på vegne av reglementet som sier at dersom en spiller ikke spiller kamper av betydning så vil spilleren bli kastet ut av cupen samt kampene strykes. Spilleren vil samtidig bli suspendert fra neste cup.

I gruppe B har Brann89 vært lite aktiv, og har spilt majoriteten av kampene sine i slutten av gruppespillperioden. Det er i og for seg innenfor reglementet, men har samtidig ført til problemer for resten av gruppen som ikke har fått spilt kampene mot Brann89. Avansementet står mellom Sindre og Danielzu. Ettersom det er Brann89 sine kamper som avgjør hvem som går videre har jeg velgt å stryke alle Brann89s kamper, noe som sender Espen videre som gruppevinner, og Sindre videre på andreplassen. Brann89 utestenges samtidig fra neste cup som følger av lite aktivitet og uspilte kamper. Jeg synes det er en vanskelig avgjørelse å ta. Men jeg ser tendenser til at situasjonen bare blir verre om jeg ikke begynner å slå ned på den slags holdninger. Det som gjør situasjonen vanskelig er at Danielzu har spilt alle kampene sine, men sendes ut fordi Brann89 ikke har gjort det. Jeg synes både Danielzu og Sindre har vært omtrent like aktive. Derfor synes jeg det er rettferdig å slette Brann89s kamper.

I gruppe C var det derimot enklere å ta en avgjørelse. Både germaner og ikarlsen var knapt innom tråden de siste ukene, og har begge kamper av betydning igjen. Satt opp mot Wisbatov og Aunmar som har vært tilgjengelige gjennom hele perioden blir jeg nødt til å stryke både germaners og ikarlsens kamper samt suspendere dem fra neste cup. Dermed går aunmar videre som gruppevinner sammen med wisbaov.

Som jeg har sagt er det vanskelige avgjørelser å ta. Vet ikke hva folk i tråden synes om dem. Er det for strengt, eller er det nødvendig å slå hardt ned? Selv synes jeg det er nødvendig ettersom de inaktive ødelegger for resten. Som regel er gruppespillet nesten ferdig etter en god uke. Men så blir vi nødt til å vente enda en uke fordi et par stykker ikke har spilt kampene sine. Gjerne venter vi hele uken uten at kampene blir spilt av den grunn heller.

Uansett, avgjørelsen er tatt for denne gang. Kvartfinalene spilles slik:

Aunron - Unavit

Steen - Wisbatov

Espentegenigi - Cryflopp

Kriss - Sindre

Fristen står oppført i førstepost.

Helt riktig avgjørelse. Blir ikkje reglene fulgt nå, så bli neppe problemet noe betre i fremtiden:) Beklager min inaktive på denne cupen, mn det er pga dataen tok kvelden. Kunne Sendt Pm via PS3-en til Sindre, mn det tenkte eg ikkje på ettersom vi ikkje var pålogget sammtidig. Men dere få ha lykke til med denne cupen og neste. SÅ er eg ok tilbake når eg får adgang igjen:)

Lenke til kommentar

Kampene mot Wisbatov er ferdigspilte. Første kamp tapte jeg 2-1. En kamp jeg synes jeg var litt uheldig i. Jon Knutsen burde tatt begge målene. Det andre målet var en klar keepertabbe.

Andre kamp vant jeg 4-1. Denne gangen spratt ballen min vei, og det andre målet var et flipperspill som endte opp hos meg alene med keeper. Føler det kompenserer for Knutsen sin tabbe :p

Synes det var to utrolig morsomme kamper å spille. Er to kamper mellom to spillere som ønsker å angripe. Dog i noe forskjellig stil. Wisbatov angriper i sin vante ballbesittende stil, mens jeg er rake motsetningen. Her er det direkte spill for alle penga :p Ballbesittelsen var vel 60/40 i begge kampene :p

Takk for to underholdende kamper :)

Forøvrig godt å høre at Brann89 godtar avgjørelsen og har forståelse for hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Det hele ender som regel opp med at noen blir misfornøyde, noe som egentlig er gangske frustrerende. Er surt når jeg ønsker å arrangere en cup for morroskyld, men det hele ender opp med dårlig stemning.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Tror vi skal slite med å få 16 deltakere til neste turnering. Flere som har blitt suspendert, Daniel boikotter turneringen og ellers har folk begynt på skole igjen. :hmm:

EDIT: Ingen som er sur på deg, Steen. Herlig at du gidder å holde dette oppe, kudos. ;)

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Kampene mot Wisbatov er ferdigspilte. Første kamp tapte jeg 2-1. En kamp jeg synes jeg var litt uheldig i. Jon Knutsen burde tatt begge målene. Det andre målet var en klar keepertabbe.

Andre kamp vant jeg 4-1. Denne gangen spratt ballen min vei, og det andre målet var et flipperspill som endte opp hos meg alene med keeper. Føler det kompenserer for Kuntsen sin tabbe :p

Synes det var to utrloig morsomme kamper å spille. Er to kamper mellom to spillere som ønsker å angripe. Dog i noe forskjellig stil. Wisbatov angriper i sin vante ballbesittende stil, mens jeg er rake motsetningen. Her er det direkte spill for alle penga :p Ballbesittelsen var vel 60/40 i begge kampene :p

Forøvrig godt å høre at Brann89 godtar avgjørelsen og har forståelse for hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Det hele ender som regel opp med at noen blir misfornøyde, noe som egentlig er gangske frustrerende. Er surt når jeg ønsker å arrangere en cup for morroskyld, men det hele ender opp med dårlig stemning.

Eg syns du er flink, er du full foresten? Mye skriveleifer på deg... :tease:

Lenke til kommentar

Tror vi skal slite med å få 16 deltakere til neste turnering. Flere som har blitt suspendert, Daniel boikotter turneringen og ellers har folk begynt på skole igjen. :hmm:

EDIT: Ingen som er sur på deg, Steen. Herlig at du gidder å holde dette oppe, kudos. ;)

Vi får se. Det var spillere som var innom og vurderte å melde seg på, men som ikke gjorde det denne gangen. Vet om andre også som ønsker å delta i fremtidige cuper. Jeg ser jo helt klart at det er begrenset hvor mange som kan utestenges. Men igjen, føler det er på tide å gjøre noen tiltak for å bedre aktiviteten som til tider er laber.

Er ikke full Luna, men jeg tror rett og slett den ene hånda mi skirver raskere enn den andre. Demred har noen bosktaver lett for å bytte plass :p (Haha, ser nå at jeg har en skirvefeil i det siste ordet. S-ene har byttet palss :!: )

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Andre kamp vant jeg 4-1. Denne gangen spratt ballen min vei, og det andre målet var et flipperspill som endte opp hos meg alene med keeper. Føler det kompenserer for Kuntsen sin tabbe :p

Synes det var to utrloig morsomme kamper å spille. Er to kamper mellom to spillere som ønsker å angripe. Dog i noe forskjellig stil. Wisbatov angriper i sin vante ballbesittende stil, mens jeg er rake motsetningen. Her er det direkte spill for alle penga :p Ballbesittelsen var vel 60/40 i begge kampene :p

Eg syns du er flink, er du full foresten? Mye skriveleifer på deg... :tease:

Forresten skrives med to r-er :whistle: Heter for øvrig synes, ikke syns hvis vi plutselig skal være pinlig nøyaktig :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Det var to utrolige morsomme kamper, ja, Steen. Føler jeg var litt heldig i første kamp selv om jeg også blåste store sjanser. I andre kamp endte det dårligere og ballen, som du nevnte, spratt din vei. Jeg gleder meg til neste cup, kanskje jeg skal trene litt før den også.

Når FIFA 11 er tilbake vil jeg uansett få ny motivasjon og det skal garantert bli vanskeligere å slå nerden som mest sannsynlig vil spille et par *host*6 timer*host* (blush.gif) daglig.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...