Latias Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Du ryker vel ikke ut på målforskjell, Jørgen? Du og aunmar burde gå videre, for dere har mast nok på de to andre i gruppa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er vel ikke slik det funker? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvordan skal det funke? Skal Samba/Germaner gå videre på målforskjell fordi han ikke har orket å spille kampene sine mot meg og aunmar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg føler med deg, dette er den første cupen der jeg har spilt alle kampene i gruppen, på grunn av en eller to kødder som aldri var tilstede de forrige gangene jeg var med. Men slikt må man leve med. Desverre. Gruppespillet er uannsett stengt nå, så blir opp til Steen å finne det ut. Endret 31. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg beklager lite aktivitet de siste dagene. Det skyldes problemer med PCen som jeg nylig har klart å fikse. Jeg ser det har blitt spilt flere kamper helt på tampen. Dessverre er ikke alle kampene spilt i verken gruppe B eller C. Det er snakk om kamper av betydning for hvem som skal gå videre, og jeg blir derfor nødt til å ta noen vanskelige avgjørelser. Jeg har tatt mine beslutninger på vegne av reglementet som sier at dersom en spiller ikke spiller kamper av betydning så vil spilleren bli kastet ut av cupen samt kampene strykes. Spilleren vil samtidig bli suspendert fra neste cup. I gruppe B har Brann89 vært lite aktiv, og har spilt majoriteten av kampene sine i slutten av gruppespillperioden. Det er i og for seg innenfor reglementet, men har samtidig ført til problemer for resten av gruppen som ikke har fått spilt kampene mot Brann89. Avansementet står mellom Sindre og Danielzu. Ettersom det er Brann89 sine kamper som avgjør hvem som går videre har jeg velgt å stryke alle Brann89s kamper, noe som sender Espen videre som gruppevinner, og Sindre videre på andreplassen. Brann89 utestenges samtidig fra neste cup som følger av lite aktivitet og uspilte kamper. Jeg synes det er en vanskelig avgjørelse å ta. Men jeg ser tendenser til at situasjonen bare blir verre om jeg ikke begynner å slå ned på den slags holdninger. Det som gjør situasjonen vanskelig er at Danielzu har spilt alle kampene sine, men sendes ut fordi Brann89 ikke har gjort det. Jeg synes både Danielzu og Sindre har vært omtrent like aktive. Derfor synes jeg det er rettferdig å slette Brann89s kamper. I gruppe C var det derimot enklere å ta en avgjørelse. Både germaner og ikarlsen var knapt innom tråden de siste ukene, og har begge kamper av betydning igjen. Satt opp mot Wisbatov og Aunmar som har vært tilgjengelige gjennom hele perioden blir jeg nødt til å stryke både germaners og ikarlsens kamper samt suspendere dem fra neste cup. Dermed går aunmar videre som gruppevinner sammen med wisbaov. Som jeg har sagt er det vanskelige avgjørelser å ta. Vet ikke hva folk i tråden synes om dem. Er det for strengt, eller er det nødvendig å slå hardt ned? Selv synes jeg det er nødvendig ettersom de inaktive ødelegger for resten. Som regel er gruppespillet nesten ferdig etter en god uke. Men så blir vi nødt til å vente enda en uke fordi et par stykker ikke har spilt kampene sine. Gjerne venter vi hele uken uten at kampene blir spilt av den grunn heller. Uansett, avgjørelsen er tatt for denne gang. Kvartfinalene spilles slik: Aunron - Unavit Steen - Wisbatov Espentegenigi - Cryflopp Kriss - Sindre Fristen står oppført i førstepost. Endret 1. september 2010 av steen_jadd 2 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Syns du gjorde riktig, steen! Sindre, jeg kan kanskje spille litt seinere i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Wow, andre gang på rad der jeg får ''the short end of the stick'' nå. Sist var det motsatt da, da var jeg på tredjeplass med mindre kamper spilt,pga to brukere. Da ble den med mest poeng prioritert over meg. This is bullshit, i'm out. Endret 1. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Wow, andre gang på rad der jeg får ''the short end of the stick'' nå. Sist var det motsatt da, da var jeg på tredjeplass med mindre kamper spilt,pga to brukere. Da ble den med mest poeng prioritert over meg. This is bullshit, i'm out. Jeg forstår at du ikke er fornøyd med beslutningen, men sett deg inn i min situasjon. Jeg må velge mellom deg og Sindre. To spillere som har vært omtrent like aktive. Eneste forskjellen var at Sindre ikke fikk spilt kampene sine mot en inaktiv Brann89 helt på tampen. Hvordan vil du jeg skal kunne forsvare en beslutning om å sende deg videre? Jeg husker at jeg måtte ta en avgjørelse angående deg i en tidligere cup. Husker ikke helt hvordan situasjonen var, men jeg antar at de spillerne som ikke spilte alle kampene ble strøket fra tabellen. Det er en regel jeg alltid har fulgt. Jeg synes det er en rettferdig måte å avgjøre på. En får vertfall sendt videre de spillerne som har spilt best, samtidig som de inaktive spillerne ikke får påvirket tabellen. Jeg ser uansett ikke så mange andre måter å løse denne situasjonen på ettersom jeg blir nødt til å følge reglementet som er bestemt på forhånd. Løsningen på problemet bør egentlig ikke komme som noen bombe ettersom alle har ansvar for å kunne reglene som står beskrevet i førsteposten. Endret 1. september 2010 av steen_jadd 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det blir alltid noen sure miner uansett hvilken beslutning du hadde kommet frem til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg forstår at du ikke er fornøyd med beslutningen, men sett deg inn i min situasjon. Jeg må velge mellom deg og Sindre. To spillere som har vært omtrent like aktive. Eneste forskjellen var at Sindre ikke fikk spilt kampene sine mot en inaktiv Brann89 helt på tampen. At Brann ikke har vært aktiv er tull, han har spurt flere ganger i tråden, dog ikke vært like aktiv som enkelte) Brann89 var pålogget hele går etter klokken 19.oo, sindre spurte før på dagen om de skulle spille. Sindre kunne lett ha spilt om han hadde vært pålogget. Jeg husker at jeg måtte ta en avgjørelse angående deg i en tidligere cup. Husker ikke helt hvordan situasjonen var, men jeg antar at de spillerne som ikke spilte alle kampene ble strøket fra tabellen. Feil, hadde de blitt strøket,hadde jeg kommet videre. Faktisk mer eller mindre nøyaktig omstedighet da som nå, jeg maste og maste på en bruker som aldri svarte, og den brukern ble først aktiv siste to-tre dagene før fristen og endte opp med å komme videre med to kamper mer spilt. Noe som gjør dagens avgjørelse hard å svelge. Men men, gjort er gjort og spist er spist. Tviler dog at jeg gidder å joine flere cuper. Endret 1. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 cryflopp, når har du tid`? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Når kan du spille, Unavit? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skjønner at du er sur Danielzu, men når Brann89 først svarte meg var jeg på fotballtrening. Kanskje i kveld Kriss, kan gi deg beskjed etterpå. Har noe fysikk som må gjøres først. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 takk for kampene Cryflopp! første kamp Espentegenigi 3-3 Cryflopp Andre kamp: Espentegenigi 3-2Cryfloppe beklager alt styret med internettet! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Ser du ikke har vært pålogget forumet i ettermiddag Wisbatov. Jeg kan ikke spille i morgen, men har tid tidlig eller sent på kvelden på fredag. Kan også så og si hele lørdag Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kriss er videre Satset på displinert italiensk forsvarsspill i den første kampen og holdt tett. 0-0. Da fungerte taktikken min bra. Skulle prøve på det samme i den andre kampen, men Kriss scorer så klart på et raid med en gang, stolpe inn. Det ødela konsentrasjonen min Følte at det var relativt jevnspilt frem til det sto 3-0 til. Da gadde jeg ikke å prøve lenger og på slutten bare tulla jeg med keeper så det ble vel 6 eller 7-0 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Første kampen syns jeg var kjedelig. Du spilte ball hele tiden, og jeg fikk ikke gjort de tingene jeg er best på. Sjansefattig kamp, sikkert 2-3 sjanser til hver. I andre kampen åpner jeg med en tidlig scoring. Kjente med en gang at du økte tempoet i spillet ditt, noe som passer meg bedre å spille mot enn den treige possesion fotballen i første kampen. Er jevnt, men jeg klarer selvfølgelig å bomme to ganger aleine med keeper før 2-0, fordi jeg prøvde på scoop-ship med en spiller som ikke kunne den Etterpå bare rant det inn med mål 7 - 0 Takk for kampene! Endret 1. september 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har vært opptatt i dag (går), men glad for beslutningen som er fattet Derimot er jeg helt ute av FIFA-form så det passer ypperlig at du ikke kan spille før fredag kveld evt. lørdag. Da kan jeg bruke hele studiedagen min (fredag) på å trene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå