Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XVI

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når FIFA 11 er ute burde vi endre litt på reglene. De som ikke spiller mer enn to kamper blir utestengt fra de to neste cupene, med mindre det er som i aunrons tifelle, der det er noen av de andre i gruppa hans sin feil.

Tror at kortere frist og strengere regler/straffer er den eneste måten å få løst problemet på.

-2 uker på gruppespillet

-ca. 1,5 uke på sluttspillet

-Man må være innom cuptråden å legge igjen et innlegg minst to ganger per uke.

-Under Hall of Fame kunne det vært et Hall of Shame. Alle som gjør grove regelbrudd, melder seg på og tar opp plass uten å spille osv. havner på denne svartelista

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Dere som ikke får spilt, har dere prøvd å sende PM til de personene som ikke svarer her i tråden? Ser at det er ikke lenger siden de har vært pålogget.

Det er naturligvis lurt å sende PM. Men jeg minner om at jeg naturligvis ikke har mulighet til å overvåke PMer, og vil ikke ta hensyn til kommunikasjon utenfor tråden hvis jeg blir nødt til å kaste noen ut av cupen grunnet for få kamper spilt.

Lenke til kommentar

Når FIFA 11 er ute burde vi endre litt på reglene. De som ikke spiller mer enn to kamper blir utestengt fra de to neste cupene, med mindre det er som i aunrons tifelle, der det er noen av de andre i gruppa hans sin feil.

Tror at kortere frist og strengere regler/straffer er den eneste måten å få løst problemet på.

-2 uker på gruppespillet

-ca. 1,5 uke på sluttspillet

-Man må være innom cuptråden å legge igjen et innlegg minst to ganger per uke.

-Under Hall of Fame kunne det vært et Hall of Shame. Alle som gjør grove regelbrudd, melder seg på og tar opp plass uten å spille osv. havner på denne svartelista

Enig i mye av det du sier. Nå skal det sies at jeg har prøvd å innføre mye av det du sier. Tidsfristene jeg har satt er omtrentlig det du foreslår. Du sier det at de som ikke spiller mer enn to kamper blir utestengt. Det står allerede i reglementet at alle kamper av betydning skal spilles. De som ikke gjør dette vil bli utestengt fra neste cup. Selvfølgelig vil ikke spillere som er i Aunrons situasjon bli kastet ut, slik har det alltid vært. Jeg kommer ikke til å tvinge spillere til og måtte legge igjen x antall innlegg i uka. Det står allerede i reglementet at en vil bli utestengt dersom man forsvinner fra tråden uten at kampene blir spilt. Dvs at det har lite å si om man er på forumet så lenge man sjelden besøker cup-tråden. Dersom ikke kampene blir spilt innen fristen som er på onsdag vil det være noen som blir utestengt fra neste cup.

Haha, Hall of Shame var er morsomt forslag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...