Celso Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 vi kan ta det nå og forresten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) ok. Forøvrig vanskelig å spille når du ikke er pålogget. Endret 26. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 nettet mitt røk hvis for 2 gang. har du null tid en annen dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Drar bort i helgen. Har vel frist til onsdag neste uke, får ta det neste uke da. Surt. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 vet ikke hva som skjedde :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 ''Årne sæ.'' Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har glemt hvem jeg har igjen, men jeg kan spille i kveld. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noen fra gruppe B som kan spille nå? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Latterlig at jeg ikke får spilt kampene mine. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Skal vi spille idag Latias? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Når FIFA 11 er ute burde vi endre litt på reglene. De som ikke spiller mer enn to kamper blir utestengt fra de to neste cupene, med mindre det er som i aunrons tifelle, der det er noen av de andre i gruppa hans sin feil. Tror at kortere frist og strengere regler/straffer er den eneste måten å få løst problemet på. -2 uker på gruppespillet -ca. 1,5 uke på sluttspillet -Man må være innom cuptråden å legge igjen et innlegg minst to ganger per uke. -Under Hall of Fame kunne det vært et Hall of Shame. Alle som gjør grove regelbrudd, melder seg på og tar opp plass uten å spille osv. havner på denne svartelista Endret 29. august 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dere som ikke får spilt, har dere prøvd å sende PM til de personene som ikke svarer her i tråden? Ser at det er ikke lenger siden de har vært pålogget. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Dere som ikke får spilt, har dere prøvd å sende PM til de personene som ikke svarer her i tråden? Ser at det er ikke lenger siden de har vært pålogget. Det er naturligvis lurt å sende PM. Men jeg minner om at jeg naturligvis ikke har mulighet til å overvåke PMer, og vil ikke ta hensyn til kommunikasjon utenfor tråden hvis jeg blir nødt til å kaste noen ut av cupen grunnet for få kamper spilt. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Når FIFA 11 er ute burde vi endre litt på reglene. De som ikke spiller mer enn to kamper blir utestengt fra de to neste cupene, med mindre det er som i aunrons tifelle, der det er noen av de andre i gruppa hans sin feil. Tror at kortere frist og strengere regler/straffer er den eneste måten å få løst problemet på. -2 uker på gruppespillet -ca. 1,5 uke på sluttspillet -Man må være innom cuptråden å legge igjen et innlegg minst to ganger per uke. -Under Hall of Fame kunne det vært et Hall of Shame. Alle som gjør grove regelbrudd, melder seg på og tar opp plass uten å spille osv. havner på denne svartelista Enig i mye av det du sier. Nå skal det sies at jeg har prøvd å innføre mye av det du sier. Tidsfristene jeg har satt er omtrentlig det du foreslår. Du sier det at de som ikke spiller mer enn to kamper blir utestengt. Det står allerede i reglementet at alle kamper av betydning skal spilles. De som ikke gjør dette vil bli utestengt fra neste cup. Selvfølgelig vil ikke spillere som er i Aunrons situasjon bli kastet ut, slik har det alltid vært. Jeg kommer ikke til å tvinge spillere til og måtte legge igjen x antall innlegg i uka. Det står allerede i reglementet at en vil bli utestengt dersom man forsvinner fra tråden uten at kampene blir spilt. Dvs at det har lite å si om man er på forumet så lenge man sjelden besøker cup-tråden. Dersom ikke kampene blir spilt innen fristen som er på onsdag vil det være noen som blir utestengt fra neste cup. Haha, Hall of Shame var er morsomt forslag Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har sendt PM'er til de to smartingene som jeg tydeligvis skal være i gruppe med. Germaner (samba), eller hva han nå kaller seg, drev og surret rundt på forumet da jeg sendte han PM'ene. Way to fucking go. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Fristen var i dag? Jeg kan fortsatt spille frem til ca. 01.00, så skriv HER hvis du kan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Skal vi spille idag Latias? Sorry, har ikke vært hjemme. Hva med mandag etter kl. 17? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå