Brann89 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Quitter du om du leder 4-1 og han andre ser reprisen om og om igjen av sitt mål altså? Det er LITT morsomt... har ikkje opplevd å lede så mye mot ein spiller som ser reprisene om og om igjen. Men at folk skal sjå reprisen av kva enkel situasjonen som skjer i matchen, det gidder eg ikje. Men må vel akseptere det vist da skjer i cupen, for skal ikkje ryke ut av den pga det! Lenke til kommentar
Celso Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 GRUPPPPEEE B ??????????????? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Shait. Virker som samba og iKarlsen er helt borte. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Hvorfor må folk medle seg på hvis de aldri er tilgjenglige og ikke kan spille? Endret 21. august 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ja, lurer eg også på. Gruppe D, eg er her..mangler bare kampene mot Cyclonia, og Steen, men mot han ordner det seg uansett. CYCLONIA! Lenke til kommentar
Celso Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 EspenTegenigi 9-0 Brann89 han ville ikke ta siste kampen og sa jeg kunne få alle 6 poengene pga vi måtte spille BAP Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Den går nok ikke steen med på, du. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 var det jeg også trodde, men sier bare det han skrev til meg Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Får ta kampen i morgen.. Håp om at vi slipper å spille på Bap Lenke til kommentar
Celso Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 greit, er sikkert hjemme hos meg selv da. da funker det sikkert Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Jeg har nå spilt kampene mine mot Lunatic. Første kamp ender 2-2 etter jevnt spill. Irriterer meg veldig at Lunatic skal hysje etterfulgt av hørefeiringen etter hvert mål han scorer! Jeg synes det er hyklersk å først irritere seg over dette i forumet for deretter å praktisere det i neste kamp! Den andre kampen styrer jeg fra start. Uheldigvis tar Lunatic en noe heldig 2-0 ledelse. Jeg reduserer, før mitt noe modige forsvarsspill gir 3-1 i sekken. Nå må jeg snart lære. Jeg spiller som regel mer for publikum enn for meg selv Jeg bruker imidlertid pausen godt, og gjør situasjonen om til noe positivt. Dette gir resultat i form av en tidlig scoring i andre omgang. Etterpå gjør jeg noe jeg angrer på nå. Jeg finner ut at jeg skal ta en mennesketest på Lunatic, og velger å ta et raskt utspark hvor keeper holder ballen i hendene. Keeper spiller ballen rett i en av Lunatics spisser, som får kontroll over ballen. Jeg forventer jo å få ballen tilbake ettersom jeg regner med at Lunatic vil bestå mennesketesten. Jeg ble rett og slett paff da Lunatic valgte å sette ballen i mål. Lamslått som jeg var slapp jeg inn enda et mål rett etterpå, og ble rett og slett provosert av de lange feiringene, nå også etterfulgt av mange repriser! Jeg brukte herfra og ut resten av kampen på å underholde publikum. Jeg kunne se at publikum smilte da jeg med keeper flere ganger driblet av spissene til Lunatic. Mens motstanderens maskinfotball satte noen goller til, valgte jeg å drive med finspill. Det ble færre mål, men jeg klarte uansett å sette kampens fineste mål helt på tampen med en kanonheading av Carew. Kampen endte 7-3. Når skal jeg lære at jeg må slutte å drible av keeper i stedet for å skyte? Håper å forbedre meg til neste kamp. Takk for kampene Lunatic Endret 21. august 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Haha, du er faen ikke mye god Skal sies at eg rillet ball i hatt med deg, og alle målene kom etter solid og fantastisk spill, tilogmed etter mennesketesten. Feiringene må eg minne om at siden du feiret med høre-hysj på de TO første målene dine så fulgte eg opp Du er så herlig lille venn Endret 21. august 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 ROBOT E JO KONGE Ingen sa noe om robot. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 ROBOT E JO KONGE Ingen sa noe om robot. Nei, men robot er fortsatt konge Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nei, og siden han sa" robot er JO konge" så regnet eg med at han henviste til noe som var sagt om robot tidligere, eg valgte da å påpeke at det var ingen som hadde sagt noe om robot. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er noen av dere klare Xboxftw eller Latias? Kan spille til i 7-8tiden i kveld.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) feil. Endret 21. august 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Kan spille før United-kampen i morgen. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 danielzu? ta kampene våres nå eller senere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå