Agrophel Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har mye bedre tro på The Wicher 2, en DA2. Bioware har vært kjent for RPG spill. Men ser ut går i feil vei for bioware etter meg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Vel, mer tro på TW2 har nå faktisk jeg også. Men ikke kom å påstå at The Witcher 2 ikke så langt ser ut som en "konsollifisert", kampfokusert, "tilgjengelig" opplevelse. Ja, TW2 utvikles for PC først, men de ønsker også å utgi det på konsoll. Uansett, først som sist bør man lære seg å gjenkjenne "PR-snakk". Her er et godt eksempel: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=258534 Jeg er storfan av ME2, det er ikke det, men Casey Hudson kunne solgt sand i Sahara. Hva spillkonsepter angår, så er jeg ikke med på at BioWare går i feil retning. Det som ville blitt feil var om de alltid leverte en Baldur's Gate-klone, en NWN-klone, eller for den saks skyld en DAO-klone (snodig at folk omfavner nye produkter, og i neste omgang slakter de som ga dem dette nye for at de ikke bare leverer mer av det samme)... Hva DLC-politikk angår, så misliker jeg dem en smule. De utnytter lojale kunder; kunder som er så lojale at de lovpriser BioWare for at de får lov til å bruke penger på en DLC-pakke som kun inneholder 3 nye våpen. Jeg har (syrlig) foreslått på det offisielle forumet at ME3 bør ha enda mindre av utstyr slik at det blir lettere å selge det via DLC. Men den diskusjonen blir vel off-topic. Endret 14. august 2010 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Vel ville kjøpt toeren uansett. I Dragon Age 2 kastes spillerne inn i rollen som Hawke, en fattig flyktning som reiser seg fra asken og blir den mektigste karakteren i Dragon Age-universet. Spillerne vil få oppleve en helt hy historie som går over ti år og krever at man tar tøffe, moralske valg, får seg de farligste allierte, samler seg rikdom og berømelse og med det får sin velfortjente plass i historien. Måten du spiller på forandrer verden for alltid og bestemmer hvordan denne verdenshistorien skal skrives. Mener at historien var ganske rett frem i eneren uansett utfall. Valg som faktisk setter store spor mens en spiller er da gøy. Endret 14. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 ja det med att historien er over sopass lang tid er tøft =) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 ... Det som ville blitt feil var om de alltid leverte en Baldur's Gate-klone, en NWN-klone, eller for den saks skyld en DAO-klone. Hva er feil med det om folk vil ha det? Bare se på hvilken suksess Starcraft 2 har blitt, det er ekstremt likt SC1; eller SC1, bare konvertert til 3D.. Jeg tar gjerne imot en morderne klone av Baldur's Gate med ny story. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Au, jeg som leste i en annen artikkel at det var nettop dette som IKKE skulle skje, så er det nettop det som skjer . Man merket alleredet konsoll viruset på dragon age 2, med for mange cutscene og altfor a til b holdt deg på stien stil hele veien. Nå blir det værre jeje, mistet de meg som kjøper. Da er det bare å klamre seg til et av de siste jeg fortsatt har Trua på, Gothic 4... satt stor pris på Risen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg