Gjest Usikker Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei, Er litt usikker på hva jeg skal gjøre i forhold til en dame.. Nå er det slik at vi har kjent hverandre i et par år nå, og hennes tidligere forhold er litt komplisert blandt annet at hun er separert nå med 2 barn osv. Vi har blitt "godt" kjent for å si det sånn, vi koser mye med hverandre men jeg vet ikke om jeg vil noe mer akkurat nå. Hun er 7 år eldre en meg, jeg er 22. Men det er ikke det at alderen har noe å si, men jeg føler liksom at jeg ikke er klar for et komplisert forhold nå, ihvertfall ikke med unger. Da jeg ikke har planer om å bli noe far enda, og har egentlig lyst ut å reise litt å få orden på mitt eget liv (sliter litt med økonomien). Jeg har ikke noe imot at vi er venner eller venner med "benefits" , hun spurte meg om hva vi var for noen dager siden, jeg sa jeg visste ikke det helt.. og jeg er ikke helt sikkert på om hun er den "rette" uansett, selv om vi har det ganske så greit ilag. Men uansett, hvordan skal jeg gå frem å forklare det til henne? Uten at hun kanskje føler at hun er for gammel , noe som ikker sant. Men det med unger er kanskje noe innpå det.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Unger kan komplisere ting veldig mye på veldig kort tid. Om du ikke føler at det er det rette for deg akkurat nå, vil jeg ikke si annet enn at du burde fortelle henne hva du føler. Så kan dere bli enige om hva dere skal foreta dere fremover. Lenke til kommentar
Gjest Usikker Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei takk for svar! Jeg tror vi kanskje skal bare gå for det å se hva som skjer, har spurt noen folk og de sier det skal ikke være noe stort problem, tror ikke vi flytter sammen med det første uansett. Mens noen sier at da gir jeg avkall på all "frihet" osv. Da jeg ikke har noen erfaring med barn sånn sett, så vet jeg ikke hvordan det blir.. Så er på en måte fortsatt litt usikker.. har på en måte snakket med henne om det, og hun sier at jeg må nesten vite hva jeg vil før vi kan ta det videre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå