RBW Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fractal Design oppgraderer sin Define R2, til Define R3. Les mer Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gladnyhet! Virker som om Fractal Design har tatt til seg den magre kritikken som var, og forbedret et helt kanon kabinett ytterligere. Håper prisen holder seg den samme. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Men de har vel ikke fikset den noe spesielle lukta enda? Det hadde en fryktelig rar, søt lukt. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bizarrely, the rubber covers on the motherboard tray have been changed to silicon because some people complained they smelt bad - surely the strangest complaint to have about a case. Fra Bit-Tech. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har svart R2 og er meget fornøyd. Har laget til en bryter slik at jeg kan slå av det blå lyset når jeg skal se film. Lenke til kommentar
Concker Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ser ut som er kjøleskap... Lenke til kommentar
magnjorg Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Måtte lese nesten helt igjennom artikkelen for å finne ut hva dette produktet var, kanskje fint å forklare i innledningen? edit: det var visst sneket inn ja, det er bare jeg som skumleser litt for ille. Endret 10. august 2010 av Magnusjorg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Kan ikke si at jeg likte fargen, men det er jo absolutt fint med flere valg Er stor tilhenger av Fractial Design og var veldig imponert av det jeg så og leste om R2 samt deres strømforsyninger. Det at de faktisk tar til seg kritikken de har fått og utbedrer hver og en skal de virkelig ha respekt for. Fractial Design kommer nok til å komme veldig langt i markedet for kresne nerder. Håper bare at de blir godt kjent slik at produktene deres også kommer ut til resten folket så de kan bli virkelig store. Så snart økonomien bedrer seg så kommer jeg nok til å bygge en PC rundt deres produkter. Takk söta bror, fortsett slik Edit: Håper HW kommer med en lang og gjennomgående test av dette kabinettet : ) Endret 10. august 2010 av P-in-P Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Dette var en god nyhet. Alltid kjekt når et selskap forbedrer småpirk, spesielt for de som er litt kresne Jeg ser at de fremdeles ikke inkluderer et HDD-lys, men det bryter vel egentlig med den stilrene looken å ha et blinkende lys i front. Så det er vel kanskje like greit. At det nå er USB 3.0 i front er vel for mye å ønske, men det kan uansett lett ordnes. Blir spennende å se på hvilken måte kabelhåndteringen er forbedret. Det finnes vel ikke noen tester enda? Kan vel også nevne at det er oppgitt å veie 2 kg mindre enn R2! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Aha, så det er DERFOR ingen har R2 på lager. Da må jo denne være rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Aha, så det er DERFOR ingen har R2 på lager. Da må jo denne være rett rundt hjørnet. Det jeg tenkte også, skulle bestille nytt kabinett i går, men ingen har jo på lager. Håper bare det ikke er lenge til r3 kommer på lager. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Sende tilbake uåpnet R2 pga kritikken tro Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Men de har vel ikke fikset den noe spesielle lukta enda? Det hadde en fryktelig rar, søt lukt. De skiftet ut eller gjorde noe med støydempingsmattene på et eller annet tidspunkt, så kabinettet gikk fra å lukte sterkt i gammel versjon til å lukte bortimot ingenting i den "nye" versjonen. Den gamle versjonen sluttet å stinke etter noen dager/uker, dog. Sjekk tilbakemeldingene under HW-omtalen av R2 for mer info. Ser ut som er kjøleskap... Ja, det gjør i grunn det. Et meget pent og stilrent kjøleskap. :] Sende tilbake uåpnet R2 pga kritikken tro Neh, med mindre det daterer fra før støydempingsoppgraderingen. Edit: Ah, de har gjort noe med hullet i hovedkortmonteringsplaten, kanskje du bør sjekke om hovedkortet ditt "passer" i R2 først. Mon tro om det ikke var Gigabyte-kort som ikke passet. Man fikk vel ikke R2 i hvitt, jeg lurer på om flere nye farger kommer til å tilbys. *sjekke nettsiden* * Define R3 Pearl Black * Define R3 Titanium Grey * Define R3 Silver Arrow * Define R3 Arctic White Edit: Niks, bare hvitt. Jeg synes det var pent i hvitt, selv om den fargen gjør at kabinettet ligner mest på et kjøleskap. Endret 10. august 2010 av Lch Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 DustinHome har R3 forventet inn 17.08.2010 758 NOK for svart/grå/sølv, 842 NOK for hvitt. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 DustinHome har R3 forventet inn 17.08.2010 758 NOK for svart/grå/sølv, 842 NOK for hvitt. La nettopp inn en bestilling på ett svart ett Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Da har jeg skrevet en litt nærmere analyse av produktet her for de som er interesserte.- https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711&st=240&p=16056767entry16056767 Endret 10. august 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Du har tolket forandringene basert på produktinformasjonen og det nye bildet? Jeg mener, du har ikke et kabinett fysisk tilgjengelig? Jeg synes faktisk kabinettet er ganske pent i hvitt. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jepp, har stort sett utredet der Hardware skriver forbedret ditt og forbedret datt med de konkrete endringene, som observert fra bilder og offisiell utgitt informasjon. Endret 10. august 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 DustinHome har R3 forventet inn 17.08.2010 758 NOK for svart/grå/sølv, 842 NOK for hvitt. 711/791 med studentrabatt. Har bestilt et sort et selv Lenke til kommentar
andybb Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Æsj, har R2 og har lyst på dette. Men det blir å kaste penger ut vinduet for noen små endringer som ikke betyr så mye i det store og hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå