Kaptein... Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tenner må være det verste! Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Uff ja, har opplevd en tenner noen ganger "aaaaah" *OW* "aaaah" *OW* "mmmmmmm" *GAH* "mmmmm" :'( Men det var helt sykt deilig når hun lærte seg hvordan man skulle gjøre det Lenke til kommentar
Pistolen Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hva er det med dere som ikke kjenner noe?! Den siklende kjeften som omfavner hele staken er ikke bra nok?! Jeg synes det er så utrolig digg når siklet renner nedover. Kjenner varmen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Synes det er fantastisk å bli sugd selv. Men det avhenger veldig av personen som gjør det. En dårlig blowjob er dårlig, det kommer man ikke bort fra. På samme måte som at dårlig sex heller ikke er noe kult. Tenner er no no. Samme med å direkte suge på den. Bruke tungen en del og leke med den, da blir det ganske heftig. Pluss at tunge/leppepiercing kan være ett pluss. Jeg sier lett ja takk til en blowjob. Funker fett om man har dårlig tid, eller som en del av forspillet til noe mer. Lenke til kommentar
Pistolen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fikk den blowjobben i skogen før en fest for tre dager siden. Aldri opplevd maken! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fikk den blowjobben i skogen før en fest for tre dager siden. Aldri opplevd maken! Gratulerer. Var han søt? Lenke til kommentar
SheikFyFazan Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg merker at jeg blir litt skuffet av å lese dette, for de guttene jeg har sugd, har alltid skrytt av at det var så utrolig digg. Dette har flere venninner og kompiser sagt også. Så, er dette bare noe dere sier til jentene da, at det er digg? men egentlig kjenner dere ikkeno? Når det er bra er det fantastisk, så hvis du er blant de som vet hvordan det skal gjøres har de nok ikke løyet for deg. Mange jenter er ikke klar over hvor følsom snabben er og er ofte litt for harde med den, og da kan det bli ubehagelig, at man ikke kjenner noen ting stiller jeg meg derimot helt utenforstående til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg