Gjest mhjglki Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg hadde sex for første gang med dama i går, og hun sugde med og dvs. Men jeg syntes det var bedre å bli ruket enn sugd. Kjente egentlig ingenting når jeg ble sug, og jeg har aldri blitt sugd før det, så jeg visste ikke åssen det var. Er dette meningen? Eller var det bare hun som var dårlig til å suge? Ja, regner med at det var hennes første gang også. Lenke til kommentar
Gjest Mhm Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Grattis da med første gang! Til tross for at jeg har hatt kjæreste i 3år, har jeg ingen erfaring i henhold til suging. Men når det kommer til all seksualitet, så vil det som regel være "drid" i starten, før det går over til å bli bedre og bedre. Jeg regner med at det er slik for dere også. Ta tiden til hjelp, og spør/si hva du/hun liker. På den måten kan dere utvikle dere bedre seksuelt sett. Kos deg videre, heldiggris! Lenke til kommentar
Gjest kjenner_meg_igjen Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg hadde sex for første gang med dama i går, og hun sugde med og dvs. Men jeg syntes det var bedre å bli ruket enn sugd. Kjente egentlig ingenting når jeg ble sug, og jeg har aldri blitt sugd før det, så jeg visste ikke åssen det var. Er dette meningen? Eller var det bare hun som var dårlig til å suge? Ja, regner med at det var hennes første gang også. "Problemet" du beskriver, minner meg totalt om første gang jeg gjorde det. Jeg fikk da alt den kvelden; kyss, sug, osv og jeg syntes også det var mye diggere å bli runket enn sugd. Som du sier kjente jeg nesten ingenting. Og jeg tviler på at hu var dårlig forde fordi hun hadde litt mer erfaring enn meg så det var nok bare meg. Uvant kanskje? Skulle ønske det var diggere ja. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er ikke nødvendigvis hun som er dårlig til å suge. Jeg ble også skuffet første gang, og har ikke blitt noe særlig mer overbevist i det seinere heller Lenke til kommentar
Putas Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Å bli sugd er bare oppskryt. Merker ikke så mye selv og det tar utrolig lang tid før jeg kommer. Dama jeg har nå er faktisk den første som har fått meg til å komme ved å bare suge. Bruk det heller som litt forplay eller helt på slutten hvis dere vil ungå griset i senga. Self finnes det noen som er bedere enn andre til å suge. Men som mange ink meg selv sier finnes det beder ting å gjøre. Så jeg tviler på at dama di gjør noe feil. Det du kan gjør er jo at hvis du merker at noen teknikker eller ting er bedere enn andre be hu om å gjøre det. Lenke til kommentar
Altharia Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg merker at jeg blir litt skuffet av å lese dette, for de guttene jeg har sugd, har alltid skrytt av at det var så utrolig digg. Dette har flere venninner og kompiser sagt også. Så, er dette bare noe dere sier til jentene da, at det er digg? men egentlig kjenner dere ikkeno? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg synes det er sykt turn-on og derfor digg, men sånn rent fysisk så er det ikke så spessielt, men det tenner meg derfor synes jeg det er utrolig digg. Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Men er det ikke forskjell i fra jente til jente hvor flink hun er? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Helt utrolig deilig når begge sider får litt mer erfaring. I begynnelsen er det jo en litt uvant opplevelse og dermed kanskje ikke optimalt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det er vel tanken om at du blir sugd som er mest opphissende, ikke selve akten. Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Damen min var ikke spesielt god til å suge i starten heller, men etterhvert som hun lærte seg hva jeg syntes var godt tok det helt av. Blir nesten skjelven etterpå. Det kommer enormt an på teknikk 4 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Liker til og med en dårlig blow jeg, mye bedre enn runk og diggere enn å ha sex om du er sliten. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det går nok litt på om den som suger er flink til det eller ikke vil jeg tro... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Liker til og med en dårlig blow jeg. Haha, og jeg liker innstillinga di! Jeg fikk en grusom blåsejobb på nyttårsaften. Var faktisk så ille at jeg avbrøyt hele seansen etter under 10 sekunder tror jeg. Det kan være skikkelig ille. Har bare fått en håndfull som er så bra at det er verdt å skrive hjem om da. Spe på med å sleng dama over i 69, så blir det hvertfall mer opphissende. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kjente nesten ingenting av å bli sugd, men når du blir runka? Jezez, da må nok grunnen være at hun ikke er så flink. Er heller motsatt på meg, når dama suger meg kan det bli så intenst at jeg må be henne roe ned. Aldri skjedd ved runking. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Hvis dama kan suge så er det ordentlig digg. Be hu være litt mer hardhent. De som er litt uerfarne pleier å være forsiktig ettersom de tenker at tenner og slikt kan gjøre vondt, noe det jo gjør hvis det gjøres feil. Si at hu skal stramme leppene på samme måte som når man spiller trompet og suge på den måten, samt bruke tunga mer aktivt, så blir det nok litt mer intenst. Endret 13. august 2010 av o(O)phus Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Som mange andre ting er dette en treningssak, så ikke avskriv det som oppskrytt fordi dama du hadde sex med for første gang ikke var særlig god. Jeg har inntrykk av at mange jenter bokstavelig talt suger på penis. Det er ikke digg med en biologisk støvsuger festet til penis. Forsøk å fortelle dama de hva du liker, jeg kan love deg at det er verdt bryet. Som sagt over her avhenger alt av hennes teknikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Men er det ikke forskjell i fra jente til jente hvor flink hun er? Stor forskjell. Det man merker mest er vel mest om kjerringa faktisk liker å suge. En dårlig motivert blowjob er sjeldent god. Det er vel tanken om at du blir sugd som er mest opphissende, ikke selve akten. Tullpreik. Du må ha vært borti dårlige sugere. 3 Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kjente nesten ingenting av å bli sugd, men når du blir runka? Jezez, da må nok grunnen være at hun ikke er så flink. Er heller motsatt på meg, når dama suger meg kan det bli så intenst at jeg må be henne roe ned. Aldri skjedd ved runking. Enig med bluechamp her. Merker man mer av runking enn suging må det jo være noe feil som blir gjort. Jeg er ingen stor fan av å bli sugd uansett, med mindre det er for å få i gang neste runde. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Å bli sugd er jo himmelsk, man slipper jo å gjøre noe, som er godt når man er sliten. Jeg har bare gode erfaringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg