tormoddf Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 De første levende bildene av flerspillerdelen til Activisions neste skytesirkus kan du se her. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gleder meg til å se hva dette blir til. MW2 var veldig gøy, men BC2 tok fort over og la MW2 i glemmeboken. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Dedikerte servere? Ja, det vil det være. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 kommer ut mange nye krigsspill så ofte nå du kan ikke være glad i lommeboka di hvis du skal henge med på det der Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 kommer ut mange nye krigsspill så ofte nå du kan ikke være glad i lommeboka di hvis du skal henge med på det der De koster 200-300,- Har råd til slikt hvis man vil =) Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Våpen jeg skimtet i traileren AR-15. Mest sannsynlig en Car-15 Famas g2 "Felin" M16A1 AWM .308 MP5k prototyp Ballistic knife Og legg merke til smiley fjeset som gjemmer seg i siktet på starten Lenke til kommentar
RooNoG Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Dedikerte servere? Ja, det vil det være. Trodde de bare hadde sagt at det ville være " en form for dedikerte servere" samt noe lignende det tullet som mw2 har... Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Trodde de bare hadde sagt at det ville være " en form for dedikerte servere" samt noe lignende det tullet som mw2 har... Vanskelig å si hvordan det vil bli uten å ha prøvd det, men utviklerne fastholder i hvert fall at de skal ha dedikerte servere, men samtidig prøve å beholde matchmaking-systemet fra MW2. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det mulig å spille CoD online som pirat? Eller er det virkelig flere som kjøper konsollversjonen av CoD? Det ser jo ut som de har mistet helt pc fokus. Hvorfor viser de oss gameplay fra konsoll? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det mulig å spille CoD online som pirat? Eller er det virkelig flere som kjøper konsollversjonen av CoD? Det ser jo ut som de har mistet helt pc fokus. Hvorfor viser de oss gameplay fra konsoll? Om det er mulig, ja. Vi har AlterIWnet. Og noe steam-juks. Ellers er det lett om dedikerte servere, ikke at det er derfor det er høyt requesta, det er requesta pga det er genialt. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er dere sikre på at dette er Call of Duty 7? Det ser ut som MW2 for meg. Øh, helt identisk faktisk. Blir ikke kjøp. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er dere sikre på at dette er Call of Duty 7? Det ser ut som MW2 for meg. Øh, helt identisk faktisk. Blir ikke kjøp. Du er klar over at det blir en singleplayer også? Og, om jeg husker rett så har de sagt det blir dedikerte servere. Da vil det komme mods som løser alle slike problemer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Slik jeg har forstått det, vil det være dedikerte servere. Men med mulighet for å bli med som gruppe (noe jeg likte best med MW2, hvor enkelt det var å spille sammen med andre) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 lukter camp camp camp, men jeg lukter også at jeg kommer til å bruke veldig mange timer på dette.. Liker dynamikken og all actionen, men bfbc2 vinner nok. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Syns nå det ser ganske så underholdende ut, jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) jeg gleder meg til dette, håper de får det til. WaW var ikke så ille, men kunne vært bedre. anbefaler folk og se ign versjon av trailern, der de går igjennom hele trailern:) Endret 12. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) TreyArch sine COOP maps lukter det levende døde zombier av! Endret 14. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hoho VELDIG lyst på prestige edition av dette spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg