tsxpower Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 har planer om og kjøpe helt ny moped. noen som hvet om noe nett sider der jeg kan se litt på nye mopeder? har sett litt på yamaha, derbi og rieju. men synes det var litt dyrt. finnes det ikke noe som er litt billigere? Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Skal du ha ny moped må du finne deg i å betale 20.000,- +++. Selv kjøpte jeg en helt ny Gilera RCR til 22.990,- i 2009 og er strålende fornøyd. Både Yamaha, Derbi, Rieju og Gilera kan anbefales, men Rieju har am6-motoren, en motor som mange mener har dårligere kvalitet enn Derbi (her også Gilera) og Yamaha. Om du ikke har råd, tar du deg en tur på finn.no/aoutodb.no og finner en nokså ny moped til en billig penge. Lykke til Edit: Har du flere spørsmål angående moped, burde du heller bruke mopedportalen.com Endret 10. august 2010 av Tepose. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Både Rieju og Yamaha bruker AM6-motoren, så vidt jeg vet Aprilia også er fine mopeder, de etter 2006, (usikker på årstall) har også samme motor som Derbi/Gilera Endret 10. august 2010 av OleEdvard Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Vær smart, gå for Gilera SMT / Derbi X-Race, ikke DRD PRO. En tabbe jeg angrer på. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Fordi den er så dyr? Du heter ikke AndersPus på MP? Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Dyr, føler ikke det er så veeeeeeeeldig god kvalitet heller. Blinklysa mine funker ikke + den er veldig tungstarta å hater regnet osv. Jovisst er jeg AndersPus. Endret 12. september 2010 av MusiQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå