RBW Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Årets mest beskrivende navn går trolig til kjøleren Kühler. Les mer Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Virka som noe jeg kommer til å kjøpe, slipper andre kjølere hvor man må kuke med å sette på fifte sjøl, eller de som har men bråker mer enn støvsugeren ... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg er noe skeptisk til om oppgitt støynivå er korrekt, for det stemmer sjelden, pluss at vi ikke nødvendigvis vet hvordan det ble målt. Kjølere av denne størrelsen vil vel trenge bakplate på hovedkortet? Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Virka som noe jeg kommer til å kjøpe, slipper andre kjølere hvor man må kuke med å sette på fifte sjøl, eller de som har men bråker mer enn støvsugeren ... "kuke med å sette på fitte sjøl" - mye rart folk klager på. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Nestemann er Flow, denne minner mye om Box, men har syv varmerør og bare et tårn. Shelf ligner igjen på Flow, men på Shelf ligger kjøleribbene parallelt med hovedkortet. Mulig jeg blingser litt her, men er det ikke box og flow som har kjøleribbene liggende parallellt med hovedkortet? Det ser jo sånn ut på bildet? (Bildet viser Box) Edit: Varmerørene derimot... Endret 10. august 2010 av Visjoner Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg trodde det het kjølleribber og kjøle finner jeg Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg trodde det het kjølleribber og kjøle finner jeg Nå heter det vel hverken kjølleribber eller kjøle finner, men kjøleribber og kjølefinner. Men kjøleribber er vel noe sånt som dette egentlig: Så jeg kan ikke se at noen av disse kjølerne har kjøleribber i det hele tatt... Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Virka som noe jeg kommer til å kjøpe, slipper andre kjølere hvor man må kuke med å sette på fifte sjøl, eller de som har men bråker mer enn støvsugeren ... "kuke med å sette på fitte sjøl" - mye rart folk klager på. haha. kan vel være kuke med å sette på vifte noen snakket om, men liker din tolkning bedre:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå