Lazy Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei! Jeg sitter og øver meg til fagprøve i IKT-servicefag som skal avholdes neste uke. Jeg kommer til og få en oppgave som inneholder oppsetting av server, klient, wlan, share, printer osv. Jeg sliter nå med og få brukerne mine til og gjøre som jeg har konfigurert i GPO. Har kjørt gpupdate/force og restartet flere ganger, både server og klient. Er det noen som har noe forslag på hva jeg har gjort galt? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hva sier Group Policy Results? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva har du gjort i GPOen? Hva står det i eventloggen på klienten? Lenke til kommentar
Ruff Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er Group Policy extensions installert på klientene? Noen GPO'er krever dette. Du kan også prøve gpupdate /sync istedenfor update. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 kommandoen rsop.msc på klienter viser hvilke gpo som "slår" klienten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå