SG_93 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 hei har fått meg GTA IV til pc grafikk korte mitt kjører det helt fint og cpu'en og alt helt fint uten at prossesoren min som er på i5 jeg trenger en i7 for å kjøre det uten legging er det mulig å spille gta med i5 uten legging er mitt spørsmål da? Lenke til kommentar
findon Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Du trenger bare i7 om du har 2 kraftige grafikkort, noe GTA IV uansett ikke støtter skikkelig. Det som er litt viktig derimot er at du har quad-prosessor, og i5 får man både som dual og quad - så hvilken i5 har du? GTA IV er ikke egentlig glatt på noen pcer med mindre man justerer ned kvaliteten litt, iogmed at det er elendig optimalisert og bruker gammel teknologi, men du kan ihvertfall komme opp på noe spillbart med en kraftig quad Endret 10. august 2010 av findon Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Intel® Core i5 CPU CPU 450 @ 2,40 GHZ 2,40 GHZ står det har ikke noe særlig med peiling men er det en mulihet jeg kan spille dette uten lagging med dette har du noen metoder? Lenke til kommentar
findon Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 det er en dualcore, og du har en laptop? null sjans for å få det glatt sorry Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 GTA IV er ikke et bra spill til PC. Utviklet for XBOX. Sett ned wiev distance for å få vekk noe lagging. Virker ikke det må du bare sette ned en del annet. Er det laptop så er det nok døfødt å kjøre på høy oppløsning. Lenke til kommentar
findon Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 men vurder just cause 2, langt fra like bra historie men alt annet funker - masse morro :-) Episodes from liberty city bør du holde deg unna, det krever enda mer enn gta iv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå