Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å trene på raskere og flere orgasmer

Gjest dagimo

Anbefalte innlegg

Eg er en kvinne i 20årene som lurer på om andre sier seg enig med meg og disse teoriene mine :whistle: :

1:De fleste eg kjenner som ikke klarer å få orgasmer har ikke tidligere tuklet, fingret eller utforsket sin egen kropp. så vist man fingrer og utforsker seg selv så er de Støre sjanse for orgasme?

2: Vist man vil ha mer sex lyst, burde man prøve å gjøre som de fleste men, tenke mye på sex?... funket lit for meg

3: Mange kvinner inkludert meg selv prøver sjeldent å fingre og gi seg selv orgasme, kan de være en av grunnene til at kvinner sliter med å få orgasme med sex, vist man tenker på mannen, hvor let han får orgasme, kan de være fordi han rett og slett ronker mye oftere? kan kvinner trene på raskere og flere orgasmer? :hmm:

nå har eg et forsøk foran meg da, skal fingre flerre ganger i uken og se om de gir noe resultat til en eventuelt ny sex runde :innocent:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jeansgutt21

Hei!

Det er mange grunner til at noen ikke får orgasme, det kan være at de ikke kjenner til hvordan egen kropp funker, til sjenanse, prestasjonsangst mm.

1. Mener du få orgasme alene eller sammen med en partner? Hvis dem ikke får orgasme når de onanerer alene, kan det være at de ikke har lekt eller befølt eller kjenner nok til egen kropp og hvordan den fungerer. Det kan også være psykisk årsak, der en eller annen sperre i hodet får de til ikke å slappe av og nyte befølinen / onaneringen! Mye rundt sexualitet og avslapping rundt dette har sitt utspring fra det som skjer i hodet! Det kan helt klart være en årsak at de ikke har tuklet å lekt noe særlig med seg selv som er grunnen til at de ikke får orgasme.

2. For å få mer sexlyst kan det funke bra å ha mye fokus på sex, leke med seg selv, gjøre ting, se ting som gjør deg kåt. Tørre å slappe av, være utforskende og gi seg hen til nytelsen! Det er som kjent at jo mer sex og flere orgasmer du får, jo kåtere og mer lysten blir du! Det kan selvsagt være hormonelle grunner, psykiske grunner eller til og med sykdom som er årsaken til dårlig sexlyst!

3. Syns du skal onanere mye, så ofte du har tid, er kåt eller har ork til!, jo flere orgasmer, jo kåtere blir du! Så det er bare å onanere ivei, jo mer du leker og jo flere orgasmer du får, ofte jo kåtere blir du! Det er ingen ting som tilsier at mye onani, gir mindre sexlyst. Tvert i mot, dette gjør deg kåtere og du vil få enda mer lyst på sex. Du vil også lære hvordan din kropp fungerer, lærer deg hva som skal til for at du får orgasme, når du lærer dette, vil du garantert også lettere få orgasme. Har du vansker for å få orgasme, burde du kanskje gå til innkjøp av en vibrator, dusjstrålen mm, dette gjør ofte susen:) Selv onanerer jeg mer når jeg har partner og har mye sex, blir bare så kåt og må onanere, slik har dama det også!

Har du fått testet ut mer onani som du beskrev at du skulle gjøre? Pleier å funke det:)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...