Maxi1234 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Heisann. Noen som er flinke til å finne på en tittel til en låt jeg har laget? Har vært på IT-avisen, og noen der har sendt meg forslag. Men vil gjerne ha flere. Låta mi ligger her. Hør på låta og prøv å finn en tittel som kan passe. De titlene jeg synes høres greie ut, blir da med på avstemningen som blir holdt snart. Det er ingen premie selvsagt...hehe...(annet enn en gåtur for 2 på Hardangervidda, da). Så har dere noen idéer, så få dem ut. Endret 10. august 2010 av Maximalyd Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Voyage var det første som falt meg inn. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Sry, no quicktime for me Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Voyage var det første som falt meg inn. Det er notert. Ikke så dumt forslag. Sry, no quicktime for me Quicktime? Kan bare høyreklikke og laste ned. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ja, fila er jo helt vanlig mp3. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Voyage var det første som falt meg inn. Jeg vil gjerne utbrodere på denne og komme med "Voyage through the clouds". Jeg får en happyhappy svevende følelse av å høre på låta =) Kan nesten se for meg en CGI/animert musikkvideo også. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Foreslår at du fjerner Dream Catcher som alternativ på voten ihvertfall. http://www.youtube.com/watch?v=doo1fVPu4c4 Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Divine Game Eller noe i den duren Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Voyage var det første som falt meg inn. Jeg vil gjerne utbrodere på denne og komme med "Voyage through the clouds". Jeg får en happyhappy svevende følelse av å høre på låta =) Kan nesten se for meg en CGI/animert musikkvideo også. Ikke så dumt forslag det heller. Den er med på lista. Foreslår at du fjerner Dream Catcher som alternativ på voten ihvertfall. http://www.youtube.com/watch?v=doo1fVPu4c4 Nja...det er vel ikke verdens mest kjente låt. Så tror ikke det gjør så mye om jeg beholder forslaget til den brukeren som kom med det. Divine Game Eller noe i den duren Forslaget ditt er med på lista. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Da kan dere bare stemme over de som står på lista, folkens. Gå til www.maximalyd.com og stem. Om dere gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå