sveibuen Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ja, da er det min tur til å klage på en nettbutikk! Her er saken. I slutten av Juni kjøpte jeg et skjermkort hos dem, HD5850, det var på tilbud så jeg slo til å kjøpte det med en gang og betalte med VISA kortet mitt. Dem hadde det ikke inne akkurat då, men det stod forventet inn 3 dager etterpå. Å dem fikk det inn, men ingenting skjedde, ordren min stod fortsatt til behandling. Og dem ble tom på lager for kortet. Sånt skjedde 1 gang i uken framover at dem fikk inn det skjermkortet, men ingenting skjedde med ordren min. Etter 2 uker sendte jeg dem en mail, men fikk ikke svar(Står på hjemmesiden deres at dem foretrekker mail). Sendte ny mail 3 dager etterpå, da jeg vet nettbutikker pleier ofte å bruke opp til 3 dager, men fikk heller ingen svar då. Så fra då av sendte jeg dem en mail i uken framover, uten å få svar. Etter det var gått 3 uker, så ringte jeg dem hver dag, uten å komme gjennom til dem. Dette synest jeg er helt idiotisk av dem. Så, har dere en eller annen ide på hvordan jeg kan få kontakt med dem ? Lenke til kommentar
bleepher Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Du kan jo prøve å ringe namdaldata.no/ er disse som eier pckiosken. Og de har 74 27 04 05 som telefonnummer, mens pckiosken har 06 hvis jeg ikke tar helt feil. De har oppe fra 0900-1630. Prov dette, saa ordner det seg... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ser de har fått registrert en betaingsanmerkning den 17.06.2010 på i overkant av 30.000,- Inkassosaker er sjeldent bra for en liten bedrift... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Okei, takk for hjelpa. Ringer dem i morgen Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Har ringt dem, namdal og pckiosken. Inten som tar den. Har holdt på siden klokken 9 i dag nå. Ringer annenhver. Lenke til kommentar
bleepher Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Prøvde selv, og fikk svar. Ring anonymt eller med et annet nummer!!V Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Okei Får prøve det i morgen da Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 ja, der fikk jeg endelig kontakt, om det er fordi dem har kikket her inne eller ikke vett ikke jeg:) Men dem skulle fikse det med en gang, så håper dem sender skjermkortet med en gang dem får det inn. ja, der fikk jeg endelig kontakt, om det er fordi dem har kikket her inne eller ikke vett ikke jeg:) Men dem skulle fikse det med en gang, så håper dem sender skjermkortet med en gang dem får det inn Er dette skjermkortet det er snakk om, å jeg betalte ikke mer en 1255kr for det http://www.pckiosken.no/PartDetail.aspx?q=p:2602733 Lenke til kommentar
bleepher Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det er bra! Det skulle bare mangle. Uansett så får de ordne opp. Hvis ikke så får du bare si ifra. Har et par andre triks også!!! Jobber mye med dette til daglig:) Let me know how your new baby is!!! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Okei Takk for hjelpa Forhåpentlivis blir det sendt den 18.8 når dem får korta inn Viss ikke, så skriv jeg her Lenke til kommentar
bleepher Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Okei Takk for hjelpa Forhåpentlivis blir det sendt den 18.8 når dem får korta inn Viss ikke, så skriv jeg her Har du fått kortet ditt nå eller? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Å hei, glemte ut denne tråden ja jeg fikk kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå