Nala Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei! Er det mulig og bruke en patch på battlefield 2 to ganger? Det mener jeg med at jeg for eks bruker patchen også sender jeg den til en venn via skype, fordi det går mye fortere enn at jeg laster den ned fra nettet...takker for svar. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei! Er det mulig og bruke en patch på battlefield 2 to ganger? Det mener jeg med at jeg for eks bruker patchen også sender jeg den til en venn via skype, fordi det går mye fortere enn at jeg laster den ned fra nettet...takker for svar. ja det går bare bra Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) skal gå fint det...antar at patchen er komprimert i en zip eller rar fil når du lasta den ned. Bare å sende den u-utpakket (eller pakket som det også heter) edit:2 slow :S Endret 9. august 2010 av Lambern Lenke til kommentar
Nala Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 OK Takk får svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå