???????? Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Hei, jeg har hørt at der er mulig å koble seg til nettet med mobiltelefoner... men jeg kan ikke noe om dette - så er det noen som vet hvilke telefoner dette fungerer med og hvilket utstyr jeg trenger? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Det var en lignende tråd med samme spørsmål for under en uke siden. Bruk forumets søkefunksjon, så finner du nok svar på det. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Det følger sannsynligvis med programvare for det (kanskje ikke hvis det er nokia). Men du bør være klar over at det er svindyrt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2003 Det du trenger beror litt på hvordan du skal knytte deg til. Du kan gjøre det via infrarød port, eller du kan gjøre det via en comport. Uansett - hvis du skal benytte en comport, så må du ha en tilkoplingskabel for en slik comport. Enten du benytter IR eller comport, så kan du sette opp en RAS- tilkopling på en av dine faste PC'er. Hvordan du setter opp en slik RAS tilkopling finner du ut ved å bruke hjelpefunksjonen i Windows. RAS er ikke noe annet enn en nettverkstilkoplingsmåte, så den er enkel å sette opp............. Good luck......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå