Mr. President™ Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hei! Jeg er utkikk etter et avansert videoredigeringsprogram. Begge disse er avanserte, men jeg lurer på hvilken som er best og mest anbefalt. Jeg har litt erfaring med Vegas Pro 9. Det er forskjell mellom prisen men også størrelsen. Så ettersom at premiere er så stor så bør den ha mer å by på. Skriv gjerne også hvorfor du liker den og hva som er bra med den. Som fordeler og ulemper! Endret 9. august 2010 av xDestiny10x 1 Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei! Jeg er utkikk etter et avansert videoredigeringsprogram. Begge disse er avanserte, men jeg lurer på hvilken som er best og mest anbefalt. Jeg har litt erfaring med Vegas Pro 9. Det er forskjell mellom prisen men også størrelsen. Så ettersom at premiere er så stor så bør den ha mer å by på. Skriv gjerne også hvorfor du liker den og hva som er bra med den. Som fordeler og ulemper! Slik jeg har forstått det har Premier Pro CS5 støtte for GPU akselerering. Dvs at den bruker skjermkortet når du redigerer video. Dette er spesielt nyttig når du skal redigere HD-video, da dette er veldig krevende. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Cs5 er også 64bit only Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Cs5 er også 64bit only Vet, har Win 7 64 bit. Photoshop er også 64 bit, men funka på en 32 bit laptop. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 .. Så hva gikk du for? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 På begynnelsen gikk jeg for Vegas pro 9, og litt senere så lastet jeg ned Premiere CS5. Så redigere video i begge hvis jeg trenger det (Har Vegas Pro 10 nå da) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har prøvd Vegas ved flere anledninger, også den enklere versjonen de har for "allmenheten". Av en eller annen grunn har jeg aldri klart å forstå meg på hvordan jeg skal kunne redigere eller bruke effektene effektivt. Adobe derimot, har jeg alltid syntes har hvert e fryd å bruke, og da spesielt den siste (CS5) ser virkelig smud ut. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har prøvd Vegas ved flere anledninger, også den enklere versjonen de har for "allmenheten". Av en eller annen grunn har jeg aldri klart å forstå meg på hvordan jeg skal kunne redigere eller bruke effektene effektivt. Adobe derimot, har jeg alltid syntes har hvert e fryd å bruke, og da spesielt den siste (CS5) ser virkelig smud ut. Helt enig med deg, defor installerte jeg Adobe sin også, men beholder Sonys også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå