Inaktiv_Bruker1122 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) borte Endret 27. januar 2011 av micasa Lenke til kommentar
EyN Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg bare lurte på om jeg tjener fryktelig lite i timen, eller om dette er vanlig? Jeg tjener 85 kr timen og jobber på MIX. +15 kr i helgetillegg. Altså jeg tjener 100 kr timen hele søndag og etter kl 18 på lørdager. Jeg er 17, straks 18 år. Når jeg blir 18 får jeg 95 kr timen. Greit nok, du jobber sikkert deltids også? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hørtes litt lavt ut ja. Jeg tjente vel 110 per time tror jeg, når jeg jobbet på en dagligvare for noen år siden. Lenke til kommentar
Inaktiv_Bruker1122 Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Jeg bare lurte på om jeg tjener fryktelig lite i timen, eller om dette er vanlig? Jeg tjener 85 kr timen og jobber på MIX. +15 kr i helgetillegg. Altså jeg tjener 100 kr timen hele søndag og etter kl 18 på lørdager. Jeg er 17, straks 18 år. Når jeg blir 18 får jeg 95 kr timen. Greit nok, du jobber sikkert deltids også? Ja, gjør vel forsåvidt det. Jeg går jo på skole, så har ikke mulighet til å jobbe hver dag. Men slik er det med de andre som jobber der også. Det er bare en som jobber heltid og det er sjefen. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det var lite. Jeg tjener nå 135 kr timen + tillegg som en deltidsjobb som pizzabud, dette krever dog lappen. Men jeg jobbet i butikk for et par år siden, og da tjente jeg rundt 120. Lenke til kommentar
Inaktiv_Bruker1122 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Fler som vil svare? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 95 kr timen for en 18åring er i hvert fall veldig lavt. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har selv 128,50 ,- i timen og jobber deltid i daglivarebutikk. (meny) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg tjente 95 kr timen da jeg var under 18, og gikk opptil 122 da jeg ble det. 95 kroner som 18 åring er lavt og underbetalt etter min mening, hadde sett etter ny jobb hvis jeg var deg. 2 Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Når jeg jobbet på Rimi som 17 åring fikk jeg 99kr eller noe i timen og nå jobber jeg på ICA som 18 åring og da får jeg 128.xx (husker ikke hvor mange øre det er). Så lønnen din virket litt lav. Lenke til kommentar
EyN Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Han jobber i en kiosk ikke en matvarebutikk.. Matvarebutikken får mer penger enn kioskene derfor lav lønn. Er lei av at denne posten blir oppdatert når det er logisk Beklager Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 85kr timen, minus skatt er veldig lavt for en 18 åring. Har 128kr timen på Coop Elektro Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Han jobber i en kiosk ikke en matvarebutikk.. Matvarebutikken får mer penger enn kioskene derfor lav lønn. Er lei av at denne posten blir oppdatert når det er logisk Beklager Det at han jobber i en stor eller liten bedrift skal ikke ha noen betydning da jobben han utførerer og tiden han bruker er samme. Med andre ord er det ingen unnskyldning Lenke til kommentar
EyN Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Han jobber i en kiosk ikke en matvarebutikk.. Matvarebutikken får mer penger enn kioskene derfor lav lønn. Er lei av at denne posten blir oppdatert når det er logisk Beklager Det at han jobber i en stor eller liten bedrift skal ikke ha noen betydning da jobben han utførerer og tiden han bruker er samme. Med andre ord er det ingen unnskyldning Jobbet selv i en kiosk. Har du derimot? Jeg tjente like mye som han, han er ikke 18 enda, han blir 18. Når han fyller 18 vil han få høyere lønn. Til deg som startet tråden, ikke nøl med å spørre om å få høyere lønn!! Go for it, skader aldri å spørre om sånt på jobben Spør høflig naturligvis! Lenke til kommentar
heegee Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei, jeg jobber også deltid i en mix-kiosk. Har 130 kr timen, men jeg er 20, så det kan jo ha noe å si. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 har alltid fått noe over 120 kr i timen alle stedene jeg har jobba. både som 18 åring og til nå (er 21) syns det du kommer til å tjene når du blir 18 er lite.. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Når jeg jobbet på mix fikk jeg 120 kr timen, og 20 kr i helgetillegg. Jeg var over 18 år da. Lenke til kommentar
Inaktiv_Bruker1122 Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Jeg er ikke fornøyd med lønnen, nei. Det advarte sjefen min meg om før jeg startet. Og har jobbet der i litt over en måned bare.. Er en helt grei jobb og tar bare 7 minutter å gå dit. Sånn sett er det jo okei. Men vi er veldig få som jobber der, for det er ikke noen stor kiosk og det befinner seg på et lite tettsted. Så det går ikke best akkurat. Vet liksom ikke om sjefen har råd til å gi oss høyere lønn. Og jeg kan ikke slutte nå med en gang jeg har startet. Da er jeg stygt redd kiosken ikke kan fortsette lenger, fordi vi er såpass få. Vi er på jakt etter flere ansatte da, det skal sies. Tenker at jeg jobber der frem til våren/sommeren, så får jeg finne meg en annen jobb. Skal jobbe en del året etter videregående, og da trenger jeg mer penger enn jeg vil tjene der. Men takk for svar=) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Så lenge du jobber ut oppsigelsestiden er det vel ikke ditt ansvar at sjappa ikke greier seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå