thomassit0 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Skikkelig søtt, og samtidig hett. til deg for at du turte å gjøre det, TS Lenke til kommentar
Gjest Should_I Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det synes jeg også Jeg var vell litt for rask til å løpe ut av bilen..hehe, det ble litt pinlig stillhet. Men hun smilte samtidig som at hun var veldig forbauset. Egentlig, så kunne jeg jo ikke forvente meg en annen reaksjon. Hun har jo kjæreste + at hun ikke visste at jeg var bifil. Det kom sikkert som en veldig overaskelse;)Jeg har bare flørtet med henne, har aldri røpet noen som helst følelser. Men jeg er veldig fornøyd:) Hun gjengeldte jo kysset. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Enda ikke noe svar på mld? Er litt seint i dag, kanskje. Får holde oss oppdatert. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Enda ikke noe svar på mld? Er litt seint i dag, kanskje. Får holde oss oppdatert. Gi hu litt tid nå. Men dette var modig gjort TS, søtt og som nevnt hett. Lenke til kommentar
Gjest Should_I Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 tusen takk:D haha jeg fikk svar fra Hun! men jeg hadde lagret feil navn på feil nr...fikk svar fra en som heter olav! så hun har ikke fått noen melding:/ Det er kanskje like greit, så at hun hadde skrevet på wallen til kjæresten hennes på face " du er det fineste jeg vet<3" Uff...den svei litt:/ 1 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Drit i det. Send meldinga du, hu fortjener å vite hva du føler. Men var det bare et lite kyss på kinnet du ga hu liksom? Lenke til kommentar
Gjest Should_I Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 jeg kysset henne på munnen, tror du ikke hun vet hva jeg føler da?=P Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Ok. Nje, ikke helt tror jeg, sa ikke du at du hadde mye på hjertet? Edit: Men uansett, leit å høre da. Endret 17. august 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Flott! Beundrer slike mennesker som går ut for å få tak i det, uansett hva det er Lykke til videre Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hun har garantert visst at du også er litt bifil, sånt merker man kjempegodt. Hallo lissom Tror ikke det kom som noen overraskelse nei! Hun har nok visst det i lang tid, spørsmålet er bare hva hun føler for sin nåværende kjæreste! Uansett, nå må du komme ut av skapet og si at du er bifil. Si det til alle, venner og familie. Du vil føle deg kjempebra av det. Sånt er ikke noe du skal holde lukket inni deg, for til slutt vil det hele sprekke og da blir det bare ekkelt. Eksen min kom ut av skapet for et halvår siden ca og hun sier at det er som å bli født på nytt! Gå rundt å gruble på det der i lang tid er ikke en god ting! Flott at du finner ut av det så tidlig Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Utrolig tøft gjort, den der er det ikke mange som drar etter deg! Tror du gjorde ett riktig valg for din egen del, litt dårlig gjort mot dama til hun dama, men skitt au. Ønsker deg lykke til videre, og alt godt! Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Imponerende! Det skal du ha kudos for, tok sikkert mye mot. Min PERSONLIGE mening da er at det hun skrev til kjæresten sin på facebook var en måte å si til deg på at hun vil holde seg til kjæresten sin. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 nå må du komme ut av skapet og si at du er bifil. Det må hun vel slett ikke. Det er jo ikke sikkert hun har slike følelser for alle jenter. Det kan jo bare være noen. Dessuten er det såpass vanlig at jenter liker jenter, at man ikke trenger å sette noen merkelapp på det. Hvorfor gå ut med noe andre folk ikke trenger å vite? Går fint an for jenter å holde på med jenter uten at de trenger å gå rundt å si til alle og enhver "HEIHEI JEG ER BIFIL!!!".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Utrolig hvor støttende folk plutselig blir når det er snakk om lesber og ikke homser Anyways, stå på, trådstarter Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Utrolig hvor støttende folk plutselig blir når det er snakk om lesber og ikke homser Anyways, stå på, trådstarter Et svakt punkt hos mange menn. 4 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Utrolig hvor støttende folk plutselig blir når det er snakk om lesber og ikke homser Lesber er da stort sett ganske trivelige de. Homofile menn derimot er ganske ekle, ser ut som de er fulle av HIV-smitte og syfilis, og sitter på puber og tilbyr folk blowjobs. Så der kan det hende du har mye av forklaringen på det. 3 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Lesber er da stort sett ganske trivelige de. Homofile menn derimot er ganske ekle, ser ut som de er fulle av HIV-smitte og syfilis, og sitter på puber og tilbyr folk blowjobs. Så der kan det hende du har mye av forklaringen på det. Samt episoder som dette, som heller ikke hjelper... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Utrolig hvor støttende folk plutselig blir når det er snakk om lesber og ikke homser Lesber er da stort sett ganske trivelige de. Homofile menn derimot er ganske ekle, ser ut som de er fulle av HIV-smitte og syfilis, og sitter på puber og tilbyr folk blowjobs. Så der kan det hende du har mye av forklaringen på det. Haha!(håper jeg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Lesber er da stort sett ganske trivelige de. Homofile menn derimot er ganske ekle, ser ut som de er fulle av HIV-smitte og syfilis, og sitter på puber og tilbyr folk blowjobs. Så der kan det hende du har mye av forklaringen på det. Takk for den ekstremt overgeneraliserende og nedverdigende beskrivelsen av meg som homofil. Hadde du møtt meg hadde du aldri visst at jeg var homofil før jeg eventuelt fortalte det til deg. EDIT: Lesber er da stort sett ganske trivelige de. Homofile menn derimot er ganske ekle, ser ut som de er fulle av HIV-smitte og syfilis, og sitter på puber og tilbyr folk blowjobs. Så der kan det hende du har mye av forklaringen på det. Samt episoder som dette, som heller ikke hjelper... Men det er altså okay å kysse ei jente som har kjæreste? Endret 18. august 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men det er altså okay å kysse ei jente som har kjæreste? Det har jeg aldri påstått heller, selv om det er flere som ubetinget gir tommelen opp for trådstarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå