Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bifil? Følelser for ei på fotballaget.


Gjest should_I

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Should_I

Det synes jeg også:)

 

Jeg var vell litt for rask til å løpe ut av bilen..hehe, det ble litt pinlig stillhet.

Men hun smilte samtidig som at hun var veldig forbauset. Egentlig, så kunne jeg jo ikke forvente meg en annen reaksjon. Hun har jo kjæreste + at hun ikke visste at jeg var bifil. Det kom sikkert som en veldig overaskelse;)Jeg har bare flørtet med henne, har aldri røpet noen som helst følelser.

 

Men jeg er veldig fornøyd:) Hun gjengeldte jo kysset.

Lenke til kommentar
Gjest Should_I

tusen takk:D

 

haha jeg fikk svar fra Hun! men jeg hadde lagret feil navn på feil nr...fikk svar fra en som heter olav! så hun har ikke fått noen melding:/

Det er kanskje like greit, så at hun hadde skrevet på wallen til kjæresten hennes på face " du er det fineste jeg vet<3"

Uff...den svei litt:/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har garantert visst at du også er litt bifil, sånt merker man kjempegodt. Hallo lissom :) Tror ikke det kom som noen overraskelse nei! Hun har nok visst det i lang tid, spørsmålet er bare hva hun føler for sin nåværende kjæreste!

 

Uansett, nå må du komme ut av skapet og si at du er bifil. Si det til alle, venner og familie. Du vil føle deg kjempebra av det. Sånt er ikke noe du skal holde lukket inni deg, for til slutt vil det hele sprekke og da blir det bare ekkelt. Eksen min kom ut av skapet for et halvår siden ca og hun sier at det er som å bli født på nytt! Gå rundt å gruble på det der i lang tid er ikke en god ting! Flott at du finner ut av det så tidlig ;)

Lenke til kommentar

nå må du komme ut av skapet og si at du er bifil.

 

Det må hun vel slett ikke.

Det er jo ikke sikkert hun har slike følelser for alle jenter. Det kan jo bare være noen.

Dessuten er det såpass vanlig at jenter liker jenter, at man ikke trenger å sette noen merkelapp på det.

Hvorfor gå ut med noe andre folk ikke trenger å vite?

Går fint an for jenter å holde på med jenter uten at de trenger å gå rundt å si til alle og enhver "HEIHEI JEG ER BIFIL!!!"..

Lenke til kommentar

Utrolig hvor støttende folk plutselig blir når det er snakk om lesber og ikke homser :roll:

 

Lesber er da stort sett ganske trivelige de.

Homofile menn derimot er ganske ekle, ser ut som de er fulle av HIV-smitte og syfilis, og sitter på puber og tilbyr folk blowjobs.

 

Så der kan det hende du har mye av forklaringen på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utrolig hvor støttende folk plutselig blir når det er snakk om lesber og ikke homser :roll:

 

Lesber er da stort sett ganske trivelige de.

Homofile menn derimot er ganske ekle, ser ut som de er fulle av HIV-smitte og syfilis, og sitter på puber og tilbyr folk blowjobs.

 

Så der kan det hende du har mye av forklaringen på det.

 

Haha!(håper jeg)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Lesber er da stort sett ganske trivelige de.

Homofile menn derimot er ganske ekle, ser ut som de er fulle av HIV-smitte og syfilis, og sitter på puber og tilbyr folk blowjobs.

 

Så der kan det hende du har mye av forklaringen på det.

Takk for den ekstremt overgeneraliserende og nedverdigende beskrivelsen av meg som homofil. Hadde du møtt meg hadde du aldri visst at jeg var homofil før jeg eventuelt fortalte det til deg.

 

EDIT:

Lesber er da stort sett ganske trivelige de.

Homofile menn derimot er ganske ekle, ser ut som de er fulle av HIV-smitte og syfilis, og sitter på puber og tilbyr folk blowjobs.

 

Så der kan det hende du har mye av forklaringen på det.

Samt episoder som dette, som heller ikke hjelper...

Men det er altså okay å kysse ei jente som har kjæreste? :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...