Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bifil? Følelser for ei på fotballaget.


Gjest should_I

Anbefalte innlegg

Gjest should_I

Hei alle sammen:)

 

Jeg har bare noen enkle spørsmål til dere, orker ikke å skrive døds langt.

Jeg er en jente på 17 år. Jeg har alltid likt gutter, men jeg er ikke så sikker lenger. Jeg har hatt følelser for henne i over 1 år nå kanskje. Greia er at jeg bare spiller fotball sammen med henne, og er ikke med henne ellers. Når vi er sammen flørter vi og har det sykt gøy. Jeg fant også ut at hun var lesbisk tidligere i sommer når vi tilfeldigvis møttes på fest.Jeg hadde planer om å si at jeg hadde følelser for henne men den tanken ble drept ganske fort. Hun satte seg på fanget mitt og sa "har du møtt kjæresten min?.. Jeg "neeei..." Henne: "hun som sitter der borte". Jeg ble faktisk skikkelig lei meg. Da har jeg vell følelser for henne da?

 

En annen ting.

Jeg spilte kamp med henne tidligere i kveld og det kriblet i magen min hele tiden. Jeg liker henne, men jeg er usikker på om jeg burde si det? i tilleg så fortalte hun meg at hun flytter langt bort (husker ikke stedet) den 23 august.

burde jeg si det likevel?

hun vet ikke at jeg er bifil, men herregud som jeg flørter med henne. Jeg tror kanskje hun utelukker meg pga at hun ikke vet at jeg er bifil...det er jo litt dumt:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Har hun fortsatt kjæreste? Hvis ja, hvilken nytte har det å fortelle?

 

2. Hvis hun flytter snart, er det verdt komplikasjonene som kan følge ved å fortelle?

 

På den andre siden, hva er det verste som kan skje? Såfremt hun ikke er i et forhold er det ikke noe galt i å prate med henne. Og ja, du virker forelsket i denne jenta=) For å sitere Star Wars: "search your feelings, you know it to be true"

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg folk skal kunne være den de er uen å frykte andres reaksjoner, så jeg vil som andre her absolutt oppfordre deg til å fortelle henne at du er bifil, selv om det sikkert er vanskelig. Siden hun har kjæreste synes jeg ikke du aktivt skal prøve å kapre henne, det vil mildt sagt være ufint, men å vise at du er tilgjengelig ville jeg absolutt gjort i ditt sted. Å flørte med henne som du sier du gjør er etter mitt moralske syn også helt greit. Når en ikke har plass til flørt i livet har man ingenting.

Uansett vil det være veldig greit å ha en å kunne snakke med om det å være bifil, jeg synes i hvert fall det er veldig kjekt å ha noen en kan snakke om alvorlige og personlig ting om, f.eks. legningen som for deg.

Uansett hva du gjør ønsker jeg deg lykke til!

 

Mvh. 18 årig gutt

Lenke til kommentar

Jeg synes du bare skal gi gass! Men sørg for at du har henne på tomannshånd når du gjør det.

Min erfaring er at de bi/lez damene jeg har møtt er ganske promiskuøse, så de roter gjerne rundt.

Da kan hun likesågodt rote rundt med deg! Så hvorfor ikke bare ta en råsjans.

Ikke si noe som helst, bare kast deg over henne og klin i vei!

Der folk ofte gjør feil er at de sier noe. Å si noe er helt teit, da får folk en sjans til å tenke seg om og det ødelegger det spontane og romantiske.

Bare klin og tafs i vei, det er det som funker!!

Lenke til kommentar
Gjest goforit

Jeg synes du bare skal gi gass! Men sørg for at du har henne på tomannshånd når du gjør det.

Min erfaring er at de bi/lez damene jeg har møtt er ganske promiskuøse, så de roter gjerne rundt.

Da kan hun likesågodt rote rundt med deg! Så hvorfor ikke bare ta en råsjans.

Ikke si noe som helst, bare kast deg over henne og klin i vei!

Der folk ofte gjør feil er at de sier noe. Å si noe er helt teit, da får folk en sjans til å tenke seg om og det ødelegger det spontane og romantiske.

Bare klin og tafs i vei, det er det som funker!!

 

Støtter deg her, men mener du altså at hun ikke skal si et ord engang?

Sorry at jeg spørr men det hørtes bare litt smådrøyt ut. Men som sagt kjør på!!

Lenke til kommentar
Gjest should_I

Tusen takk for mange gode svar, igjen! Det virker som om at flertallet synes at jeg bare burde kjøre på! og jeg er jo selv enig i det:)

Men må ærlig innrømme at bare tanken på å stå fram som Bifil + å avsløre følelsene mine for henne, virker som et ganske stort skritt. Jeg får bare håpe på at det er et skritt i riktig rettning.

 

til Ideal: ja, jeg har også det inntrykket av at lesbiske roter litt rundt!! Hun driver jo og tar på meg hele tiden...hehe!

 

uansett, jeg er rimelig sikker på at hun skal være med å spille på fotball kampen på mandag...så da skjer det vell? hun bor ikke så langt unna meg, så vi blir alltid sluppet av fra bilen på samme sted. Der er det jo en liten sjanse?

Uff, jeg er så grisenervøs...ganske ulikt meg!

 

jaja, jeg skal i hvertfal fortelle dere hvordan det arter seg ut:)

 

Ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar

vi blir alltid sluppet av fra bilen på samme sted. Der er det jo en liten sjanse?

 

Do it, do it!!!

Få en klem når dere skal si hadet, og så tar du å overrumpler henne med et kyss i stedet! Funker sikkert gull!!! DO IT DO IT!

Også må du komme tilbake og fortelle etterpå hvordan det gikk ;)

Lenke til kommentar
Gjest positiv

såeh... du har bestemt deg for å gå for det? Og mandag er den store dagen sier du? Noen dager på å "forbrede" deg da. Etter min mening er det en mye mindre ting å 'stå frem' som bifil/lesbisk, enn for en mann å stå frem som homo. Men det er min mening, også er jeg jo en mann da hehe. Men lykke t'!

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest should_I

Hei hei! soory for at jeg ikke har svaret før men har hvert på hytta;)

luftet tankene litt, hehe..

 

til Goforit:

Når jeg sier at hun tar på meg, så mener jeg at hun tulle dytter hele tiden. Nesten som en unskyldning for å være nær meg...Vi leker sloss på banen kan man nesten si:)

 

til Positiv:

hehe, jo jeg er enig i at det er nok litt mer vanskelig å stå fram som homo hvis man er gutt!

men jeg har allerede nevnt at jeg liker henne til mine nærmeste venner, og de synes bare det er spennende. Selvom det alltid er noen som rynker litt på nesen, men det er sikkert fordi jeg alltid har holdt på med gutter, men jeg er ikke så redd for hvordan andre reagerer. Det eneste jeg er opptatt av er at jeg ikke mistolker mine egne følelser;) right? litt kjipt å stå fram også senere finne ut at det bare var hormonene som tullet litt med hjernen.

 

til alle andre:

Japp i morgen er dagen..! jeg har fått bekreftet at hun skal være med på den kampen:)

hehe nå kan jeg jo nesten ikke backe ut med så mange som følger med....søren!

jaja, takk for alle thumbs up:)

 

Nå burde jeg kanskje sove...ringer under øynene er vell ikke så veldig atraktivt!

 

sov godt alle sammen

Lenke til kommentar

Jeg føler jeg må gjenta det Osse-Mon skrev for kort tid siden.

 

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er offtopic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Should_I

Nå har dere sikkert ventet i spenning, og ja nå skal jeg fortelle hva som skjedde:)

 

Jeg ankom kampen og jeg var ganske så nervøs for å se henne. Jeg tittet rundt på laget mitt, men hun var ikke der...Jeg tenkte bare "herregud, hva om jeg ikke får sagt hade til henne engang???!? :(

 

jeg begynnte å spille kampen, i mens jeg konstant tittet etter henne ute på sidelinjen. Håpet veldig på at hun skulle komme, også kom hun:)

 

Etter kampen var slutt så satte jeg meg ved siden av henne og vi tullet og flørtet, som vi alltids gjør. "Jeg spurte hvordan kommer du deg hjem?". Hun: " jeg kjører selv...og du skal sitte på". Jeg bare "okei...!". Haha jeg ble så satt ut på en måte...alt gikk jo etter planen!

 

Så satte vi oss i bilen. Hun stilte meg forskjellige spørsmål om litt random ting. Jeg var bare så nervøs...jeg bare "Hæææ??" etterfulgt av "si det en gang til". Hehe, men det gikk veldig bra..hun bare disset meg...veldig:)

 

Så nærmet det seg stoppet hvor jeg skulle av. Samtalen hadde gått i ett, i en veldig useriøs morsom tone. Jeg tenkte bare " hvordan skal jeg få sagt det nå?" det passet bare ikke...hmmm. Hun ga meg så en god klem og vi sa på en måte hade. Jeg skulle akkurat til å backe ut og å ut av bilen. Det virket jo så mye mer enkelt...men ,men jeg visste at jeg kom til å angre så jeg satt fortsatt i bilen.

 

Jeg tok til meg mot og sa " kan jeg gjøre noe?" eller noe i den duren der. Hun svaret " ja ". Hehe, hun så ut som et svaiende spørsmåls tegn. Så lente jeg meg framover sakte....og Kysset henne!!!:)

 

Det var bare et lite raskt kyss, men nå vet hun i hvertfal at jeg har følelser for henne. jeg har fortsatt mye på hjertet, men jeg er redd for at det kommer litt for brått på. Jeg vil jo ikke skremme henne heller=P

 

Kysset føltes helt riktig!. Sommerfugler i magen. Et mega glis. Jeg er forelsket i henne, men jeg er ikke i noen posisjon til å gjøre noe mer med det. Det er opp til henne.

 

Sendte en liten melding, hun har ikke svaret. Likevell, vet jeg at hun har følelsr for meg..Jeg merket det. Hun smilte etter jeg hadde kysset henne:)

 

jeg tenker bare at hvis skjebnen vil det, så møtes vi igjen før hun drar. Hvis ikke så vet jeg i hvertfal at jeg liker både kvinner og menn:0

 

Om hun så velger å svare på meldingen, (forhåpenligvis) så får dere selvfølgelig vite det:)

 

sov godt og drøm søtt alle sammen=)

...jeg vet i hvertfal hvem jeg skal drømme om<3

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...