Joachim Vadseth Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har et 8800GT 512MB som er noe klokket og en Samsung 245B på DVI. På enkelte farger ser jeg røde og grønne prikker som flimrer/blinker. Dette har oppstått både med og uten overklokking av skjermkortet. Kan det da være skjermen? Eller DVI-kabelen? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Det enkleste er jo å teste med en annen skjerm og annen kabel, så finner du fort ut hvor feilen ligger Endret 9. august 2010 av mikkello Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Har bare en dvi-kabel :/ Det er for enkelt å opprette en tråd om problemer! Vanligvis feilsøker jeg jo litt i forkant Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kom problemet helt plutselig? Virker som det er enten kabelen eller kortet ditt. Installer siste driver til skjermkortet og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Bytta til en helt ny HP-skjerm jeg har og den hadde ikke noe røde prikker vertfall. Samme kabel, samme frekvenser på skjermkort. Nyeste drivere. Har hatt problemet i 1/2-1 år eller noe slikt. Har skjerm fra NAV Hjelpemiddelsentral, så kanskje jeg får meg en ny Den er jo ikke ubrukelig, men det er jo skrekkelig irriterende! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Så problemet oppstår kun med den ene skjermen? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Jepp. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da virker det nesten som det er skjermen som er problemet. Har den flere innganger enn DVI? Du kan jo eventuelt prøve en VGA eller HDMI kabel og se om problemet vedvarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå