Tullballj Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har en eldre data med windows xp. Har puttet i et nettverkskort og installert dette. Maskinen finner nettverket og slik, men når jeg trykker koble til så forsøker den bare å koble til uten at jeg får skrevet inn passordet, og etter litt kommer det opp "Windows kan ikke koble til nettverket". Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Høres ut som du mangler WPA2 oppdateringen til XP, installer denne og start på nytt. Update for Windows XP (KB893357) Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Fikk ikke til å installere den oppdatereingen, så jeg er vel like langt nå. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Nå er jeg tilbake fra ferie, men har enda ikke funnet en løsning på problemet. Den finner nettverket og slik, men det står "Finner ikke noe sertifikat for å logge deg på nettverket." som en gul boks på verktøylinjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå