Gå til innhold

Star Wars Galaxies FILM! .. Som vil omvende deg.. ;)


Anbefalte innlegg

Ok, for dere som ikke har bestemt om SWG er noe å ha.. Eller dere som bare digger Galaxies....... eller...ALLE SAMMEN!! ...

 

..Burde se denne filmen. Utrolig bra laga.. Rå musikk.. Flott steming... Og den viser hvor utrolig grafikken i SWG er. Enjoy! :)

 

PS: Last ned filmen istedenfor å streame.. Er vanvittig mange folk som laster ned fila.

 

http://swvault.ign.com/articles/425/425301p1.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg så filmen, og jeg må si det ser lovende ut...

 

jeg tror spillet er laget for de som er glad i star wars, har vokst opp med sagaen, og ser hvor geniale episode 1 og 2 egentlig er.

 

De har laget spillet for de som alltids har drømt om å spasere i Theed eller Tatooine, rett og slett bare bo i star wars galaksen. Ikke for de som søker det man finner i f.eks Daoc og everquest...

 

men men, tiden vil vise

Lenke til kommentar
jeg så filmen, og jeg må si det ser lovende ut...

 

jeg tror spillet er laget for de som er glad i star wars, har vokst opp med sagaen, og ser hvor geniale episode 1 og 2 egentlig er.  

 

De har laget spillet for de som alltids har drømt om å spasere i Theed eller Tatooine, rett og slett bare bo i star wars galaksen. Ikke for de som søker det man finner i f.eks Daoc og everquest...

 

men men, tiden vil vise

 

Du har nok litt rett i det.. Det blir ikke samme lvl-maset som i EQ.

SWG er litt mindre retta mot power-gamer'ene, men mer mot "vanlige" folk.

Lenke til kommentar
jeg så filmen, og jeg må si det ser lovende ut...

 

jeg tror spillet er laget for de som er glad i star wars, har vokst opp med sagaen, og ser hvor geniale episode 1 og 2 egentlig er.

 

De har laget spillet for de som alltids har drømt om å spasere i Theed eller Tatooine, rett og slett bare bo i star wars galaksen. Ikke for de som søker det man finner i f.eks Daoc og everquest...

 

men men, tiden vil vise

 

Ehm... kan du si meg hva som er så genialt med episode 1 og 2 ? ok det er star wars og filmene er gode nok de, men de er ikke geniale. Det var 4, 5 og 6, de er geniale. :wink:

Lenke til kommentar
jeg så filmen, og jeg må si det ser lovende ut...

 

jeg tror spillet er laget for de som er glad i star wars, har vokst opp med sagaen, og ser hvor geniale episode 1 og 2 egentlig er.  

 

De har laget spillet for de som alltids har drømt om å spasere i Theed eller Tatooine, rett og slett bare bo i star wars galaksen. Ikke for de som søker det man finner i f.eks Daoc og everquest...

 

men men, tiden vil vise

 

Ehm... kan du si meg hva som er så genialt med episode 1 og 2 ? ok det er star wars og filmene er gode nok de, men de er ikke geniale. Det var 4, 5 og 6, de er geniale. :wink:

 

jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, de er bare så sinnsykt perfekte... Måten Obi wan og qui gon tar av seg hettene i begynnelsen av Ep I, "have you ever encountered a jedi knight before? ... We will not survive this", the Force theme spilles når Qui Gon brenner døren med lightsaber, "the negotiatons were short", naboo, theed, amidala, alle de forskjellige "qui gon/ obi wan vs battle droids" kampene i den første halvdelen av filmen, de møter anakin, Anakin, "there was no father", podrace, darth maul vs qui gon med den syke "enter darth maul" musikken, første gang man ser coruscant, palpatine, alle scenene i coruscant, "you believe it's this... boy?", darth maul venter bak hangar døren, duel of the fates musikken, duel of the fates begynner, darth maul er så sinnsyk kul, stjerne krigen, gungans vs battle droids, qui gon dør, obi wan vs darth maul, slutten av de to andre kampene, qui gon's begravelse,"I will train you... You will become a jedi, I promise you", "confer on you the level of jedi knight the council does, but agree on you taking this boy as your padawan, I do not", palpatine: "We will watch your career with great interest", feiringen, natalie portman i den hvite kjolen, end credits.

 

det var episode 1, men liker episode 2 bedre, bare gidder ikke skrive om den nå

Lenke til kommentar

Syns Episode 1 var bedre enn 2. 2'ern var kje helt til slutten syns jeg (arena kampen med alle jediene.). *tralle mens man venter på filmen*

EDIT1: Så jo bra ut. Jeg skal seriøst ha ett MMORPG i framtiden, men hvilket er uvisst. Kommer sikkert ut flere etterhvert også.

Som det er nå: Shadowbane, WOW, SWG og Darkfall.

Lenke til kommentar

jeg synes nå at ep2 var bedre enn ep1.. slapp i det minste anakin som drittunge.. men... nå var han tenårings slamp -_-, for å ikke nevne slett skuespill.. natalie portman kan så ufattelig mye bedre.. var vel ikke hennes skyld men script/director :

 

ep3 må jo bare bli meget bra.. skikkelig dyster, og den ender jo dårlig ^_^.

 

men.. over til galaxies.. mmorpg... altfor dyrt og tids konsumerende.

Lenke til kommentar

Jeg mener både Jale Lloyd (6 år når han spilte inn Ep I) og Hayden Christensen gjore gode jobber. Hayden ser i hvert fall ut som den Anakin jeg forestilte meg.

 

Jeg er bare så glad for at de laget Anakin som han ble, det hadde vært ganske slapt om han hadde vært skikkelig aggressiv fra sekund 1. Og i Episode 2 skjønner man jo smertene hans; pga moren og alt.

 

Hmm, natalie portman spilte godt i Episode I men helt horribelt i Ep 2.

 

Husk, Ep 4, 5 og 6 kunne hatt like dårlig dialog hadde det ikke vært for at Harisson Ford sa til George Lucas: "You can write that shit but you can't say it." Han var jo en av eneste som torte å si imot George, hehe :)

Lenke til kommentar

ja, george lucas kan ikke skrive dialog for 5 flate øre...fakta, han har selv sagt at han hater det..

 

uansett, ahyden christensen? jaja, har bare sett han i den serien om den reform skolen oppe i fjellet på TVNorge...han kan bare spille samme rollen...sint frustrert ung gutt... :)

 

det mååå da være bedre valg der ute...evt. ta en helt ukjent en...

 

natalie portman...hmm ja...erlig talt ser jeg ikke akkurat sW filmer for de glimrende skuespiller prestasjonene heller da

 

selv om han lille kisen som spilte joda virkelig KAN spille ;)

Lenke til kommentar

Er masse klar for Ep.3 nå.. Likte både Ep1 og Ep.2, men Ep4.5&6 er klart best.. Vet ikke helt hvorfor.. Tror det er mye mer "følelse" de filmene av en eller annen grunn. Ep2 har nesten for mye følelse, men det er vel også meningen.. Kjærlighetsforholdet mellom Ani og Padmé, Ani følelser ovenfor moren osv..

 

Ep.3 i korte trekk blir vel Ani's "Totale" overgang til the Dark Force og Padmé's fødsel av Luke og Leia.. Og Obi-Wan forsøk på å skule dem fra sin far og the emporer :) *Spoiler*

Lenke til kommentar

De kunne ha spart seg for han "mi wassa" karen med de store ørene. Det blir sånn som ewok bamsene i ep.5 (6?). Altså superkoselig, dårlig humor Disney, kjekt for barna, vi lager tegnefilm om de senere prosjekt som ikke passet inn. Episode to var mye bedre enn episode en, fordi det var mye kraftfull historie osv. Gleder meg til ep.3, og håper den kommer til å strekke seg over en lang tidsperiode. (10 år ellerno), og at vi får se bra AT-AT/AT-ST/Tie fighter/X-ving/Y-ving figthing. Og at vi får se hvor sint (og dermed mektig og ond) Anakin, og når han virkelig går over til å bli Mr. Vader.

Lenke til kommentar
De kunne ha spart seg for han "mi wassa" karen med de store ørene. Det blir sånn som ewok bamsene i ep.5 (6?). Altså superkoselig, dårlig humor Disney, kjekt for barna, vi lager tegnefilm om de senere prosjekt som ikke passet inn. Episode to var mye bedre enn episode en, fordi det var mye kraftfull historie osv. Gleder meg til ep.3, og håper den kommer til å strekke seg over en lang tidsperiode. (10 år ellerno), og at vi får se bra AT-AT/AT-ST/Tie fighter/X-ving/Y-ving figthing. Og at vi får se hvor sint (og dermed mektig og ond) Anakin, og når han virkelig går over til å bli Mr. Vader.

 

Blir spennende å se hvordan overgangen til den storyn vi kjenner fra 4,5,6. Men skal også bli digg å se hvordan Anakin joiner dark side.

Lenke til kommentar
De kunne ha spart seg for han "mi wassa" karen med de store ørene. Det blir sånn som ewok bamsene i ep.5 (6?). Altså superkoselig, dårlig humor Disney, kjekt for barna, vi lager tegnefilm om de senere prosjekt som ikke passet inn. Episode to var mye bedre enn episode en, fordi det var mye kraftfull historie osv. Gleder meg til ep.3, og håper den kommer til å strekke seg over en lang tidsperiode. (10 år ellerno), og at vi får se bra AT-AT/AT-ST/Tie fighter/X-ving/Y-ving figthing. Og at vi får se hvor sint (og dermed mektig og ond) Anakin, og når han virkelig går over til å bli Mr. Vader.

 

Trur vel du enten mener Watto eller Jar Jar. Watto er helt genial, hehe, "what, you think your some kind of jedi waving your hand around like that, mind tricks don't work on me... only money" brilliant :woot:

 

Jar Jar har sine artige scener, og et par unødvendige, men husk: han var hovedårsaken til at Palpatine kom til makten.

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor Palpatine ikke bare brukte et ultimate mind trick for å få alle til å stemme for kreasjon av en hær, som han gjorde når han i episode 1 fikk den stillingen han har i episode 2 (supreme chancellor(?))

 

Om man har lyst til å finne feil og negative deler med PT, så gjør man det lett. Men der kommer forskjellen med falske og ekte fans; de ekte nyter bare de positive sidene fult ut.

 

Og Episode tre kommer til å gå over like lang tid som de tidligere filmene. Man får se enden av klonekrigen, når Palpatine skaper imperiet, og anakin sin transformasjon til Darth Vader. Med andre ord: Om dere håper på å få se tiden der imperiet jaktet ned og drepte alle jediene; dere vil bli skuffet.

 

Lucas vet at fansen vil se "the jedi massacre", men han er altfor egoistisk og selvsentrert til å gi fansen det de fortjener

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...