JoaJoa Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg er på utkikk etter en decibelmåler. Vært interessant å måle ulike støykilder fra pc'en, om viftene faktisk har den støyen som er oppgitt, HD'ene osv. Noen som vet hvor det går an å få kjøpt dette? ca pris , og evt webside..? På "yrken" der jeg gikk tidligere hadde de en sånn usb greier. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg vet at Elfa har i alle fall én type til salgs, men den var svindyr, kosta 2300 kroner, så jeg ville søkt meg frem og forhørt meg litt først. Angående en med USB-tilkobling, har jeg dessverre ikke sett noen slike til salgs... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Ok takker for svaret Har funnet noen jeg også i ettertid. Men som sakt de er svindyre! Trodde det var snakk om noen hundre, men ikke tusen! Den med usb ble koblet imot en datamaskin så man kunne få grafer å diverse ting opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå