Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe mer sniping punktum. Bevegelsen i scopet når du først har zoomet er jo hinsides all fornuft. Jeg skjønner at de vil bort med quickscoping, men dette ser mer ut som noe som fjerner sniping helt. Banene i CoD serien er for små til å ligge død en plass med øye i scopet. Og siden det tar 2 sekunder fra du scooper inn til du kan ta et nøyaktig skudd burde alle MP banene være Wasteland i et annet skin for at det skal være noe vits i å bruke sniping.

Edit: Når jeg tenker meg om er det ikke fornuftig det heller når ARs er såpass nøyaktige som de er.

Endret av Konamixx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, jeg er i utgangspunktet imot Quickscoping, men det der blir bare latterlig. Det blir jo bare tull med det opplegget der, også for de som Hard-scoper.

YES:D endelig slipper vi å se så mange QS video på youtube:D

Vi slipper sannsynligvis å se sniping i det hele tatt. Dumt, synes jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bare det å gjøre Sleight of Hand Pro ubrukelig med snipere hadde vært nok, da hadde vi gått tilbake til CoD4/5-tilstander, men dette her er jo helt på trynet. Om de virkelig ikke vil at noen skal røre en sniper så får de heller fjerne dem fra spillet, i stedet for å kjøre denne sabotasjehatkampanjen sin og gjøre hele våpenklassen ubrukelig. Herregud så idiotisk.

Endret av Mokko
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Dette er jo faktisk helt latterlig!

De kvitter jo seg helt med sniping, det er viktig å ha en sniper på f.eks clan wars eller noe lignende. Sniping er nyttesløst, det er som at de lager en grunn til å campe ekstremt.

La oss si det er en vei som har bredde på ca 30m, det er hus på begge sider av veien. Du som sniper spotter han med en gang han kommer fra høyre siden, sikter inn, har han midt i siktet. Men så må du telle til 3 før du kan skyte, da er jo han allerede kommet over den veien, med lightweight og maraton kan det jo være 45m f.eks.

Jeg hadde gledet meg til ordentlig sniping, fint at de ødelegger en god del av spillet med det dritet der.

Lenke til kommentar

Slutt å nerdrage over at elkjøp ikke sendte før i dag, dette sa jeg jo på fredag. Når de kan risikere bot på flere titusen for HVERT spill de selger for tidlig så går det jo ikke an å klandre de for å følge det de får beskjed om. Alle som bestilte fra Elkjøp burde også vite at de sender fra Sverige, altså tar det 2 dager med A-post i motsetning til å bestille fra f.eks GameZone som bruker en dag. Forskjellen er at Elkjøp er som regel et par hundrelapper billigere. Dere burde ha spillet på onsdag, og om det haster sånn så er det jo bare å returnere det uten å betale en dritt for det, og heller kjøpe det i en fysisk butikk i morgen. Takk gud for at jeg ikke jobber i kundeservice hos Elkjøp hvertfall, blir flau.

Edit: Blir litt latterlig å se alle klage over sniping før de har spilt det selv og, de har ikke gjort det umulig å snipe, bare vanskeligere (som er noe av pointet). Skjønner dog ikke hvorfor folk vil snipe i et spill som CoD, det er jo altfor fast-paced.

Endret av Hcw87
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

ordentlig sniping? lol det får du KUN på batlefield bad company 2

Med ordentlig sniping så mener jeg uten det dritet i mw2.

Liker ikke sniping der vær, vind og fuktighet må spille så stor rolle. Det blir for mye å tenke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...