Razorlight Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Da hadde jeg avbestilt og satset på å få det over disk et eller annet sted i morgen. Jeg bor 7-8 mil unna nærmeste sted å kjøpe på. Er en grunn for at jeg må bestille over internett. :cry: 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Uff. Jeg føler med deg. 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Til dere som har bestilt fra elkjøp og ikke får det tidsnok: Kjøp et nytt eksemplar og returner det dere har bestilt. De opererer med 30 dagers retur, så dere kan bare returnere det og få pengene tilbake. Har dere ikke råd til å legge ut for et nytt blir det verre. Men er det en måte å gjøre det på. Sant, men vil ikke betale 150 kr ekstra for å få spille det i 2 dager 1 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm, tips til halvshady butikker nær oslo som muligens selger dette i dag? 1 Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er det noen som har bestilt fra absoluttspill? De har brukt å levere dagen før launch hver gang, med ett unntak, MW2. Fikk dessverre ikke noe i posten i dag. Noen andre? 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 føler meg som en nørd som går og gleder meg til et spill kommer ut haha :!: 3 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 melder meg ut av tråden nå, er så mye snakk om når dere får spillet osv 1 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er det noen som har bestilt fra absoluttspill? De har brukt å levere dagen før launch hver gang, med ett unntak, MW2. Fikk dessverre ikke noe i posten i dag. Noen andre? Har ikke fått noe her heller. Da blir det imorgen som når vi fikk Mw2 på release 1 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 "Det er enda mulighet for at vi får det i dag, hvis ikke får vi det inn i morgen, og sender fortløpende." Argh 1 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som har hørt noe bestemt om når spillet blir tilgjengelig på Steam? Akkurat nå står det at det er 17 timer til. 1 Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Lol steam, kjøpte et aller annet spill der engang husker at jeg satt til minst 7 timer senere en utgivelses daot/tiden og i tilleg med et spill som Black Ops vil det da år og dag, download serverne til steam vi bli overfylt og det vi ta enda lengre tid 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Lol steam, kjøpte et aller annet spill der engang husker at jeg satt til minst 7 timer senere en utgivelses daot/tiden og i tilleg med et spill som Black Ops vil det da år og dag, download serverne til steam vi bli overfylt og det vi ta enda lengre tid Steam er en fin ting i teorien - i praksis er det altfor mange irritasjonsmomenter. 1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 såg litt rundt og ser at alle plasser jeg kunne finne hvor man kjøper på nettet, så må det aktiveres via Steam, og det skjer 9.nov 07.00 GMT tid. Det vil vel si 08.00 her ? 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Her sitter jeg å misunner de som får det i natt... Jeg fpr det i posten i morgen og får ikke spilt før etter skolen... 2 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som har hørt noe bestemt om når spillet blir tilgjengelig på Steam? Akkurat nå står det at det er 17 timer til. Sto 16 timer nå, så rundt 07:00/08:00 åpner steam black ops hvis man stoler på timeren. Urgh, kjenner det alerede. Kommer å slite litt med å sove ikveld. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 NinjaChriis=Cosmo Kramer? Jeg visste noen mangla her plutselig Uansett, Steam skulle vært bygd som WoW, bare litt annerledes. De 10000 første skulle fått lastet ned normalt, deretter skulle de brukt torrent for å få best utnyttelse av servere. Eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er det noen som har bestilt fra absoluttspill? De har brukt å levere dagen før launch hver gang, med ett unntak, MW2. Fikk dessverre ikke noe i posten i dag. Noen andre? Jeg har, og har ikke mottatt spillet. Spillet er ikke en gang sendt "Venter på varer" 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 NinjaChriis=Cosmo Kramer? Jeg visste noen mangla her plutselig Uansett, Steam skulle vært bygd som WoW, bare litt annerledes. De 10000 første skulle fått lastet ned normalt, deretter skulle de brukt torrent for å få best utnyttelse av servere. Eller noe sånt. Stemmer:P skiftet til NinjaChriis da det er min PSN navn:) og var igrunn lei av å hete cosmo kramer som er en rasist 1 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det bør ligge i postkassen min når jeg våkner imorgen! 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 forhånsbestilte på elkjøp idag. Stikker bortover inatt, eller i morgen tidlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå