Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har bestilt fra elkjøp og ikke får det tidsnok: Kjøp et nytt eksemplar og returner det dere har bestilt. De opererer med 30 dagers retur, så dere kan bare returnere det og få pengene tilbake. Har dere ikke råd til å legge ut for et nytt blir det verre. Men er det en måte å gjøre det på.

Sant, men vil ikke betale 150 kr ekstra for å få spille det i 2 dager

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lol steam, kjøpte et aller annet spill der engang husker at jeg satt til minst 7 timer senere en utgivelses daot/tiden og i tilleg med et spill som Black Ops vil det da år og dag, download serverne til steam vi bli overfylt og det vi ta enda lengre tid ;)

Steam er en fin ting i teorien - i praksis er det altfor mange irritasjonsmomenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe bestemt om når spillet blir tilgjengelig på Steam? Akkurat nå står det at det er 17 timer til.

Sto 16 timer nå, så rundt 07:00/08:00 åpner steam black ops hvis man stoler på timeren.

Urgh, kjenner det alerede. Kommer å slite litt med å sove ikveld.

• Liker 1
Lenke til kommentar

NinjaChriis=Cosmo Kramer? Jeg visste noen mangla her plutselig :p

Uansett, Steam skulle vært bygd som WoW, bare litt annerledes. De 10000 første skulle fått lastet ned normalt, deretter skulle de brukt torrent for å få best utnyttelse av servere. Eller noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

NinjaChriis=Cosmo Kramer? Jeg visste noen mangla her plutselig :p

Uansett, Steam skulle vært bygd som WoW, bare litt annerledes. De 10000 første skulle fått lastet ned normalt, deretter skulle de brukt torrent for å få best utnyttelse av servere. Eller noe sånt.

Stemmer:P skiftet til NinjaChriis da det er min PSN navn:) og var igrunn lei av å hete cosmo kramer som er en rasist

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...